Ik ben al jaren weg van de Mini. Op vakantie hebben we weleens een Mini gehuurd en het werd steeds meer mijn ultieme droom. Dit jaar kan voor mij niet meer stuk, want meteen begin januari heb ik de knoop doorgehakt en een Mini Cooper uit 2008 aangeschaft. Vastgeplakt op de weg, vierkant door de bocht - elk ritje is puur genieten. Gisteren even op en neer naar Frankfurt gereden - ik had het liefst een ommetje via München willen maken; elke rit is veel te snel voorbij. Alleen mag een sport-bh bijna niet ontbreken, zeker als je Frans rijden gewend bent
Misschien heeft er iemand een tip hoe ik de foto's werkend krijg?
Laatst gewijzigd door dollepret op 10 feb 2014, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Welkom hier. Ziet er goed uit die Cooper, goede kleurencombinatie. En gelukkig heb je er heel plezier mee.
Je hebt nu een link naar een pagina gebruikt daarom werkt het niet. Je moet namelijk de daadwerkelijk link van de foto hebben en die eindigt op bv. .jpg. Bij dumpyourphoto moet je even op Full Size of de foto zelf klikken en dan heb je de goede link die je kunt gebruiken in je bericht.
Laatst gewijzigd door JR mini op 10 feb 2014, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S