Nadat ik had besloten om bij een nieuwe werkgever aan de slag te gaan moest ik mijn leaseauto een BMW 120i inleveren. Er moest dus een vervanger komen. Bij mijn BMW dealer gaan kijken voor een andere BMW. Aangezien ze daar ook Mini dealer zijn daar ook eens wezen kijken en daar zag ik deze occasion staan. Dat was eind 2013. Om 2014 goed te beginnen mijn eerste Mini gekocht op 2 januari. De vorige eigenaar heeft hem laten verlagen en een andere uitlaat. Klikt geweldig.
Laatst gewijzigd door EdwinN op 10 feb 2015, 21:50, 4 keer totaal gewijzigd.
Die heb ik online zien staan, prachtige uitvoering met geweldige opties!!! Gefeliciteerd met je prachtige MINI!! Veel mooie km en wellicht tot bij een van de meets!
From MINI Roadster to MINI F56 Cooper to a F56 S with JCW kit
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Allen, bedankt voor de leuke reacties en dat velen zo bevlogen zijn met de Mini. Dat zie je niet veel met moderne auto's. Deze Mini is een Cooper S met een (bijna) volledig JCW kit in de kleur High Class Grey Metallic. In het interieur moeten de panelen op carbon lijken, een soort ruitjes patroon, dat zou ik nog wel willen vervangen door iets wat meer op het echte lijkt of is. Daarvoor moet ik nog eens zoeken en misschien op een meeting tegen aanlopen.
Hele mooie auto heb je veel plezier er mee, en dat wat je zegt heb ik ook gedaan in het begin gewoon kijken op een meeting dan zie je genoeg. En voor carbon kijk eens op Carbonmini.com of Gregbem hier op het forum mooi spul hoor heb ik ook wat van gekocht.
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna