speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: speedy
Goed om te horen dat ze eindelijk naar je zin zijn man! 

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eindelijk .. Misschien toch maar een cursus nemen en daarna het benodigde materieel zelf kopen?
Kan je zelf die bandjes erop leggen. Je bent waarschijnlijk ook de enige waarbij het rendabel is.
Kan je zelf die bandjes erop leggen. Je bent waarschijnlijk ook de enige waarbij het rendabel is.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
heb nu echt een adresje waar het een aantal keer goed is gegaan zonder kras,deuk,schuin loodgeplakt, te lange ventielen,verkeerde kleur lood of weet ik veel wat dus ben er erg happy mee :-)Raymond schreef:Eindelijk .. Misschien toch maar een cursus nemen en daarna het benodigde materieel zelf kopen?
- speedy
- NMC Legend
- speedy
- NMC Legend
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En nu gelijk eronder of...?
Gelukkig man! hahaspeedy schreef:hoppa toyo's zitten erop en zonder schade :-D
En nu gelijk eronder of...?

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah ja ze lopen niet weg toch?speedy schreef:ben nu werken :-(

- maus105
- Bonkey
- speedy
- NMC Legend
Bericht
toyo's vallen erg mooi op de wielen en vind het zelf zo een super vette set 8-)
straks ff monteren als ik er aan toe kom.

straks ff monteren als ik er aan toe kom.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
lood heb ik ook bijna in dezelfde kleur gekregen met wat verschillende spuitbussen :-D

Onze sponsors