Remon's Dark Silver R53 - Sold :(
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Remon's R53 - Wannabee facelift :)
Mijn 6000k moet er ook nog steeds in...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ik had ze er in 5 minuten allebei in, ook nog eens in het donker! Mooi kunnen oefenen bij jouKlatsie schreef:Mijn 6000k moet er ook nog steeds in...

- speedy
- NMC Legend
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Gisteren geprobeerd om er fatsoenlijke foto's van te maken maar dat lukte niet echt...
- speedy
- NMC Legend
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
zo die zijn echt mooi idd 
welke zijn dit?
ik vind de mijne oem ook niet echt heel mooi van kleur namelijk.
terwijl andere oem xenons mini wel met mooiere kleur rijden...

welke zijn dit?
ik vind de mijne oem ook niet echt heel mooi van kleur namelijk.
terwijl andere oem xenons mini wel met mooiere kleur rijden...
- speedy
- NMC Legend
Bericht
alle oem xenon is 4300 k en is wat geel/wit (country man weet ik niet)
dit is 6000 k en is wit/blauw
dit is 6000 k en is wit/blauw
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat een butt systeem met die ringen...
Ging het bij jou nu wel soepel Remon? Toen we het bij mij deden ging het niet echt soepel moet je toegeven toch? haha
Nou ik ben het daar niet helemaal mee eens...hahaspeedy schreef:dingen zitten er idd zo in.
foto's vanavond?
Ging het bij jou nu wel soepel Remon? Toen we het bij mij deden ging het niet echt soepel moet je toegeven toch? haha
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- speedy
- NMC Legend
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
En ik ben echt geen onhandige harry ofzo, maar op één of andere manier draaien die ringen en starter niet in elkaar ofzo, zit de hele boel vast...
Bij de pre-facelift lampen was het ook heel eenvoudig, maar dit systeem ppfff...speedy schreef:misschien is r56 wel makkelijker...
En ik ben echt geen onhandige harry ofzo, maar op één of andere manier draaien die ringen en starter niet in elkaar ofzo, zit de hele boel vast...

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Nee bij jou ging het echt k|_|t... die ring ging er bij jou echt lastig op, had ik gelukkig geen last vanKlatsie schreef:Nou ik ben het daar niet helemaal mee eens...hahaspeedy schreef:dingen zitten er idd zo in.
foto's vanavond?

- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
is het zelf te doen voor een R53 ? facelift...
welke 6000k gooien jullie erin? phillips of wat anders..
welke 6000k gooien jullie erin? phillips of wat anders..
- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik heb altijd van die hele goedkope setjes
branden prima

branden prima
- minimblik
- 4 op een rij!
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Bij mij zit er ook Chin long achtige meuk in, werkt prima! Destijds in mijn Clio RS had ik ze ook, die hebben het zeker 2,5 jaar volgehouden en toen heb ik hem verkocht. Heb destijds ook 1x een foto gemaakt waar die koplampen heel dik op uitkwamen, dit is me naderhand nooit meer gelukt :ugeek: Ben dus benieuwd of dit bij me mini wel gaat lukken...

Onze sponsors