Ziet er inderdaad nog goed uit. Deze kleur (Silk Green) was nieuw voor mij, nog niet eerder gezien.
Is volgens mij heel exclusief aangezien deze kleur als eerste geschrapt is. Zal exclusiever zijn dan Thunder Blue.
Even voorstellen Rene, leuke kmstand
- Everaars
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Even voorstellen Rene, nieuwe foto's
ja we vonden de kleur wel apart, hoewel racing green ook cool is, maar gezien de prijs die we wilden betalen voor de 2e auto is deze kleur wel apart. later ontdekten we ook dat deze er maar tijdelijk is geweest.
Wel lastig als je eventueel een vervangingsonderdeel, stel bumper, of zo nodig hebt. De kans dat je langs de spuiter moet is bijna 100%.
Ik wil , in ieder geval aan de buitenkant het grijs langzaam gaan vervangen voor echt wit. Staat toch mooier met witte velgen dan met zilveren. maar eerst maar de winter door.
Wel lastig als je eventueel een vervangingsonderdeel, stel bumper, of zo nodig hebt. De kans dat je langs de spuiter moet is bijna 100%.
Ik wil , in ieder geval aan de buitenkant het grijs langzaam gaan vervangen voor echt wit. Staat toch mooier met witte velgen dan met zilveren. maar eerst maar de winter door.
- Everaars
- 4 op een rij!
Bericht
de eerste van twee meter aangesloten. Nog niet compleet ingebouwd. Kleurt perfect bij geheel

- Everaars
- 4 op een rij!
Bericht
vorige gescored via een veiling site. Twee , naar mijn idee, unieke mini's. Makelij chinees en behoorlijk natuurgetrouw..... grootte ca 30 cm...

- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
"We've got a thing that's called...MINI love"
Re: Even voorstellen Rene en 2 mini mini's
Hij ziet er goed uit zeg voor de kilometerstand en leeftijd! En de kleur is inderdaad heel exclusief.
Zie je hem bijna nooit in. Lekker van genieten. Veel MINI plezier
Zie je hem bijna nooit in. Lekker van genieten. Veel MINI plezier

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Everaars
- 4 op een rij!
Bericht
de tellers compleet ingebouwd en aangesloten. De ringen wit gespoten, vind ik toch mooier passen bij witte onderdelen van de auto, zoals dak, spiegelkappen en more to come

en met verlichting

en met verlichting

- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ziet er goed uit! Ook een totaal plaatje met je dashboard? Zit ook nog te denken om een paar dingetjes in het interieur te spuiten 

- Everaars
- 4 op een rij!
Bericht
ik ben nog bezig , ben in afwachting van een frame van orciari, hoewel sommige leden dit vreselijk vinden, ik vind hem wel cool... ken je die ?
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ja heb hem wel voorbij zien komen ja. Niet mijn smaak, maar wel uniek denk ik! Als je het zelf mooi vind, dat is het belangrijkste!
- Everaars
- 4 op een rij!
Bericht
in het rood is ie wel heftig, maar ik weet zeker dat ie in het wit wel goed te doen is. Prijs via italie is koopje voor 30 euro zonder verzendkosten. Via Duitsland was al 44 euro. Dit is nu zelfde adres waar ik de groupbuy voor de luchtinlaten voor aan het regelen ben.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Even voorstellen Rene en nieuwe uitlaat
dag en nacht verschil ofniet Rene!!
lekker geauwehoert met Roy?!:D
lekker geauwehoert met Roy?!:D
- Everaars
- 4 op een rij!
Bericht
Re: Even voorstellen Rene en nieuwe uitlaat
inderdaad een groot verschil, en ja als geboren tukker was ik in een vertrouwde omgeving. En gezellig met Roy aan de appeltaart gezeten...
- coco
- Nieuwsgierig
Onze sponsors