Goededag,
Sinds 19 april ben ik de trotse berijder van een Mini Cooper. Na dik zeven jaar Peugeot te hebben moeten rijden, kon ik dit jaar een keuze van auto maken. De keuze was niet moeilijk. Een opvallende sportieve auto met toch ook nog wel comfort voor de vele kilometers, dus New Mini!
De body is zwart en het dak wit, de motorkap is voorzien van een leuke witte streep.... De dealer heeft de moodlights gegeven. Voor de rest heeft de Mini een chilli pakket.
Greetz,
Sander
Yes
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hey sander,
Welkom bij de NEWMINIclub site, zo te horen heb je een hele mooie auto gekocht!!!
gr.
Welkom bij de NEWMINIclub site, zo te horen heb je een hele mooie auto gekocht!!!
gr.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- svendekoster
- Enthousiast
Bericht
Veeeeel plezier met de mini toegewenst alvast!
Toch één vraagje aan de rest: komen de "moodlights" niet standaard samen met het Chili Pack?
Of zit ik volledig fout?
Re: Yes
Hey Sander,Sandertje schreef: De dealer heeft de moodlights gegeven. Voor de rest heeft de Mini een chilli pakket.
Greetz,
Sander
Veeeeel plezier met de mini toegewenst alvast!
Toch één vraagje aan de rest: komen de "moodlights" niet standaard samen met het Chili Pack?
Of zit ik volledig fout?
Onze sponsors