Ik zal me wel even melden morgen.... Wie weet....
Kikarit
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ik heb niet de gehele dag mee kunnen maken, maar ik heb het uitstekend naar mijn zin gehad, en wat een goede opbrengst!!
Alle dank en lof voor de organisatie!!
Alle dank en lof voor de organisatie!!
- Wint
- Volledig MINI minded!

Bericht
Super! Dat doet me inderdaad goed!
Ah oke dan!Ries schreef: @Wint Dus je kan het ook zo zien dat dankzij dat je het lootje niet had er 200 euro extra naar Kika is gegaan. Hopelijk geeft dit je nog een goed gevoel!
Super! Dat doet me inderdaad goed!
Save a tree, eat a beaver

- marss
- Volledig MINI minded!

Bericht
Arjan en knechten,
BEDANKT, twas mijn eerste mini-meeting (jajaja, jullie waren getuigen van mijn ontgroening) en heb een top dag gehad. Nooit verwacht dat dit zo leuk was (het treintje er naar toe, de gezichten en auto's van forumleden zien, de rit zelf met alle mensen langs de weg), TOPPERTJE!!
En dan het meest belangrijkste; het ontzettend gave bedrag voor KIKA!! Tering, ik had een leuk bedrag verwacht, maar dit, errug netjes!!!!
gr. Marss
BEDANKT, twas mijn eerste mini-meeting (jajaja, jullie waren getuigen van mijn ontgroening) en heb een top dag gehad. Nooit verwacht dat dit zo leuk was (het treintje er naar toe, de gezichten en auto's van forumleden zien, de rit zelf met alle mensen langs de weg), TOPPERTJE!!
En dan het meest belangrijkste; het ontzettend gave bedrag voor KIKA!! Tering, ik had een leuk bedrag verwacht, maar dit, errug netjes!!!!
gr. Marss
- Robert
- NMC Moderator

Bericht
Organisatie TOP!!
Mooie rit, goede beschrijving, mooie mini's en MINI's, geweldige opbrengst voor KIKA.
Echt een mega-event!!
Organisatie en sponsoren bedankt! (Ik ga geen namen noemen want dan vergeet ik vast iemand...)
En natuurlijk ook alle faciliteerde bedrijven bedankt, Jan de Jong (pracht lokatie!) en het Militair Luchtvaartmuseum.
Mooie rit, goede beschrijving, mooie mini's en MINI's, geweldige opbrengst voor KIKA.
Echt een mega-event!!
Organisatie en sponsoren bedankt! (Ik ga geen namen noemen want dan vergeet ik vast iemand...)
En natuurlijk ook alle faciliteerde bedrijven bedankt, Jan de Jong (pracht lokatie!) en het Militair Luchtvaartmuseum.
- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Wow, zelfs de €15000,- gepasseerd. Nice Job, Mellow Yellow

-The MINI is simply too beautiful to be true-
Mellowyellow schreef: Arjan, die laatste tien daar moet je me dan ook nog maar een factuurtje voor sturen.(opbrengst dus 15025,- ?)
(Checkered Mellowyellow)
Wow, zelfs de €15000,- gepasseerd. Nice Job, Mellow Yellow

- Smini
- Mod virus alert!

- Contacteer:
Bericht
SUPER! het was voor mij en Eline een kort dagje, nog steeds last van haar buik en geen WC in de buurt...
Hee lgaaf om alle mini's en MINI's bij elkaar te zien! en leuk om iedereen zijn enthousiastme weer te zien!
groetjes Owen en Eline... (nog steeds geen hap gegeten :-( )
PS Carl.... leuk die Cobra's .... die krengen gaan rete ver.... had geen zin meer om verder te fietsen en nog steeds helder geluid (in de stad)
Hee lgaaf om alle mini's en MINI's bij elkaar te zien! en leuk om iedereen zijn enthousiastme weer te zien!
groetjes Owen en Eline... (nog steeds geen hap gegeten :-( )
PS Carl.... leuk die Cobra's .... die krengen gaan rete ver.... had geen zin meer om verder te fietsen en nog steeds helder geluid (in de stad)
Laatst gewijzigd door Smini op 22 apr 2007, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Bericht
Lieve MINI-gekken
.
Het was een perfecte dag. Super weer
, lekkere duidelijke rit
,
perfecte organisatie. Chapeau voor de organisatoren.
Allemaal reuze bedankt, voor de bijdrage aan deze waanzinnige dag.
En dat bedrag voor KIKA
. Echt superfijn.
En nu maar lekker nagenieten met
en filmpjes.
Op naar de volgende meet
gr, PC

Het was een perfecte dag. Super weer
perfecte organisatie. Chapeau voor de organisatoren.
Allemaal reuze bedankt, voor de bijdrage aan deze waanzinnige dag.
En nu maar lekker nagenieten met
Op naar de volgende meet
gr, PC

Onze sponsors