speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Casper
- Volledig MINI minded!

Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: speedy
Een van mijn favorieten hier op het forum, mooi hoor en die velgen het is een beetje appels met peren vergelijken. Ze hebben eigenlijk allemaal wel wat persoonlijk vind ik de BBS het mooist

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- Sven
- Volledig MINI minded!

Bericht
Daiel, je vergeet er nog een paar...

Ik ben het met Aart eens; die BBS'en zijn echt super en in het zilver vind ik ze ook zeker niet verkeerd...

Ik ben het met Aart eens; die BBS'en zijn echt super en in het zilver vind ik ze ook zeker niet verkeerd...
- speedy
- NMC Legend

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

Bericht
zo hey! Die zilveren steelies laten het in één klap op een afgeragde auto lijken! Nooit meer monteren!!!! 
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Bericht
boris_brznjef schreef:Mooi man steelies! Lekker verbreden en mooi kleurtje hopsakee

- maus105
- Bonkey
Bericht
Ik lees de laatste tijd hier van die teksten "face with tears of joy" enzo. Is dat weer een nieuwe hype die ik gemist heb of staat er iets verkeerd aangevinkt in mijn profiel?
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik gok op een tapatalk smiley.maus105 schreef:Ik lees de laatste tijd hier van die teksten "face with tears of joy" enzo. Is dat weer een nieuwe hype die ik gemist heb of staat er iets verkeerd aangevinkt in mijn profiel?
- speedy
- NMC Legend

- maus105
- Bonkey
- maus105
- Bonkey
Bericht
Jij hebt een face with tears of joy gewonnenBurnoutBram schreef:Wat heb ik gewonnen?
- Raymond
- Volledig MINI minded!

Onze sponsors