Nieuwe forums?

Terugkoppeling, vragen, opmerkingen etc. omtrent het forum
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Nederland

Nieuwe forums?

13 mar 2006, 22:53

Ik zie net dat er wat nieuwe forums zijn opgedoken. Verschillende autoshow-forums (Nederland, Europa, overig) en twee Engelse en twee Duitse forums. Wat is hier precies de gedachte achter? Ik kan namelijk niet het idee onderdrukken dat al deze forums redelijk overbodig zijn... :roll: Autoshows kunnen ook in bijv. een kletshoek worden besproken (toch niet echt New Mini core business), laat staan dat er drie forums voor nodig zijn, en anders-taligen hebben hun eigen forums wel, toch?

Om dit niet een helemaal negatieve post te laten zijn, verder goed bezig :)
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

13 mar 2006, 23:04

Beetje aftasten, uitbouwen.
Worden hier ook door Engelsen en duitsers bezocht (omdat wij dat ook doen ,en daar posten)
Deze mensen krijgen op school geen Nederlands, en dus ruimte gecreerd om in hun eigen taal ook ons forum te bekritiseren of te verheerlijken.

Maar kinderschoenen verhaal denk ik zo.
Afwachten.
Yvon
Wingman
Contacteer:

13 mar 2006, 23:08

Inderdaad, wat Benno zegt. Beetje aftasten en uitbouwen. We zijn al bezocht door 'anderstaligen' en willen hun toch ook in de gelegenheid stellen om op ons forum te kunnen posten :D
Afbeelding

Be Mini
Contacteer:

13 mar 2006, 23:14

Bonjour mesdames et monsieurs,

Je suis un visiteur fréquent de votre excellent forum de new MINI mais je ne comprends rien de votre langue qui, selon mon goût, même sonne un peu drôle :mrgreen:
Si vous voulez bien installer un engin de traduction dans ceci, pour que vos collègues chauffeurs MINI Francophones puissent suivre les discussions plus facilement?
Et en plus, quelqu' un peut m' expliquer le mot "blonT" s.v.p.? C'est vraiment l' intelligence artificielle?

Merci d'avance.

Votre Jean :bier
Afbeelding
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

13 mar 2006, 23:46

Ja ja, ik heb vier jaar frans gehad en ben álles vergeten! :oops:
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 mar 2006, 07:25

Ook ik ben het spoor bijster...

:(
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Yvon
Wingman
Contacteer:

14 mar 2006, 08:18

:( gam ani lo mevina.

Volgens miauwed 'ie wel iets over een vertaalmachine...die is zeker op z'n plaats :mrgreen:
Afbeelding

Be Mini
Be Mini
Contacteer:

14 mar 2006, 11:15

Sleefje schreef:We zijn al bezocht door 'anderstaligen' en willen hun toch ook in de gelegenheid stellen om op ons forum te kunnen posten :D
Euh...

Ik mis denk ik iets...

Iedereen in deze wereld kan toch wel een beetje basis Engels?
Dan moeten ze toch minstens wel begrijpen waar de rubrieken Show your Ride, Who are you, Mini-talk, Mini-spotting, Interieur en Audio, Exterieur, Motor en onderstel tuning, Magazines, Mini stores, Website en forum, Events, Last Minute Meet, Afterparty, Minilinks, Mini on the web, Clubshop en Autoshows allemaal voor zijn?

Bijna al de titels van de rubrieken zijn al in het engels of liggen heel dicht bij het engels. Ik denk dat Duitsers en Engelsen absoluut geen probleem hebben met posten hier op het forum en dat ze best de juiste rubriek kunnen vinden ;)

Ik moet het eens zijn met Eelke, krijg een beetje het idee dat jullie bezig zijn dingen te voorzien waar nog geen vraag naar is. Wie dan leeft, wie dan zorgt... ;)

Hou er rekening mee dat een ellenlange index ook niet voor duidelijkheid zorgt.

Maar goed, dat is mijn mening... :oops:
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Nederland

14 mar 2006, 12:09

Vorige reactie even helemaal weggehaald. Op zich is "wie dan leeft, wie dan zorgt" misschien weer het andere uiterste (zo had dit forum vast nog wel een tijdje toegekunt met 1 Techniek-forum, maar als je wacht tot 1 Techniek-forum te onoverzichtelijk wordt is het een vervelende klus om alles te verdelen over een aantal forums - been there, done that, got the T-shirt), maar er zit wel wat in. Ik neem niet aan dat je verwacht dat dit forum een hangout gaat worden voor mensen die de Nederlandse taal niet machtig zijn, en om nou een heel forum te hebben voor mensen die in een andere taal willen zeggen dat ze het een mooi forum vinden (wat zeg ik, vier forums) is volgens mij een beetje overdreven :) (Zelfde gaat trouwens een beetje op voor die forums voor "Bevriende Autoclubs", een linkje ergens op de site lijkt me ook wel genoeg :) )
Eelke Blok
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

14 mar 2006, 14:35

Ik heb de uitnodigingen van Sleefje gezien op het Duitse mini2.info forum en mini2.com.

Heel netjes gedaan maar zo te zien is er vanuit de buitenwereld niet zo'n animo voor. Ik ben er dan ook voor om enkele van de hoofdgroepen samen te voegen tot zoiets als Bevriende Clubs en Forums en ze daar misschien met naam te noemen, en wie zich van buitenaf geroepen voelt om er wat neer te zetten kan dat doen.

Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat heel mini2.info en mini2.com hier even hun MINI gaat parkeren, enkele Belgen is al meer dan genoeg :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Eelke
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:
Nederland

14 mar 2006, 16:19

Arme Berthil die al die Mini'tjes met de hand in elkaar klikt :)

Is 1 forum "bevriende clubs" een idee, waarin dan alleen een moderator nieuwe topics kan aanmaken? Voor elke club/forum een eigen topic met link, en iedereen die wil kan in die topics reageren.
Eelke Blok
Racing Green
Nieuwsgierig
Nieuwsgierig

15 mar 2006, 11:09

grand_cru schreef:Et en plus, quelqu' un peut m' expliquer le mot "blonT" s.v.p.? C'est vraiment l' intelligence artificielle?
C'est une pauvre excuse des gens (généralement des femmes) blondes qui lui permits de faire des choses absolument stupide, Jean :lol:

Op mini2.be werd op 20 januari jl. net zo'n topic voor Engelstaligen geïntroduceerd, compleet met een Engelstalige verwelkoming. Tot op heden werd daar niet één posting gemaakt, maar of er veel reclame voor werd gemaakt bij de doelgroep zou ik niet kunnen vertellen.

Terug naar “Website en Forum”