Mini's voor kika ervaringen en foto's

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 22:58

ukkie schreef: Ik heb nu meer het gevoel dat we voor niks naar Amersfoort zijn gereden. Wij zijn ook halverwege de rit naar huis gereden omdat we er gewoon schoon genoeg van hadden.
zucht...

ik vond het in ieder geval helemaal top, dagen zoals ze horen. dat er soms wat gekut wordt... tja weet niet hoor maar dat ervaar ik elke dag op de weg.
ben blij dat ik er met volle teugen van kan genieten, op naar de volgende :p
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 23:17

ukkie schreef:Wij zijn helemaal uit zeeland gekomen om mee te rijden met KIKA nou als ik had geweten dat er zo geraced werd en afgesneden dan had ik me die lange rit wel bespaard want zo geweldig vonden wij het nou ook niet.
het meeste viel me op dat als er net een gaatje was voor de classic dat ze der ff snel voorbij moesten en niet zo zachtjes ook en als er politie aan de andere kant van de weg sta dat ze dan allemaal boven op de rem gaan staan wees dan echt stoer en geef dan ook gas.

Ik weet wel als er weer een rit is en er zijn meer nieuwe dan classic's ik niet meer mee rij voor welk goed doel het ook is of wat dan ook.

Ik heb nu meer het gevoel dat we voor niks naar Amersfoort zijn gereden. Wij zijn ook halverwege de rit naar huis gereden omdat we er gewoon schoon genoeg van hadden.
Ik snap deze kritiek niet zo goed, iedereen rijdt toch lekker z'n eigen tempo of niet soms. Als er dan mensen bij zijn die snel op de plaats van bestemming willen zijn so be it. Iedereen heeft een routeboek dus kan het op zijn eigen manier doen. Daarbij vind ik ook dat je "ons new mini rijders" niet allemaal over een kam hoeft te scheren, er waren zat treintjes die rustig reden. Ik heb ook lekker rustig getoured, beetje van de omgeving genoten, gezwaaid naar alle mensen die verbaasd keken...lekker relaxed!

En daarbij, ben je niet alleen voor jezelf naar A'foort gereden maar voor Kika.
boos schreef:Van een aantal mag je toch wel verwachten dat ze zich weten te gedragen. Helaas, gas moest onderin.
Met name op de tussen stop, een blauwe BINI S met dakvleugel vond het zo nodig om te gaan gummen op het moment dat eigenlijk de meesten aan het instappen waren.
Lekker sociaal, maar je reed godverdomme wel bijna mijn zoontje die notabene naast mijn eigen mini staat het licht uit zijn ogen en wel met een snelheid die ver boven het sociale uit kwam.
Dan vraag ik me af, ga je dan mee voor het goede doel of om je ego.
Voor dat laatste had je beter een dag een cicuit kunnen kiezen.
Ik vind het jammer dat er altijd weer van die figuren komen die het voor de anderen verpesten en een slechte naam aan de new mini's geven.
Deze kritiek kan ik dan wel weer inkomen.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 23:20

Menno schreef:
Raymond schreef:Het was helemaal een topdag, wel jammer dat ik bij de terugreis naar huis niet voorbij een mini kon rijden. Gewoon links blijven rijden Menno (meen ik) kan je een boete opleveren :P.

Echt ENORM bedankt voor de organisatie. Respect voor dit soort dingen.....
Ja dat was ik, maar volgens mij was ik ook diegene die jou inhaalde :mrgreen: en had niet echt het idee dat iemand mij nog voorbij wilde >)
:s Heb ik me daar extra mistlampen voor aangeschaft, worden ze niet opgemerkt :mrgreen: Was wel een gezellig stukje, moesten we maar eens overdoen. Sommige bestuurders vonden ons niet erg netjes :shock:
Sid
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 23:21

evengoed, wat bereik je ermee om je in die hoedanigheid hier uit te laten :?
we hebben toch iets moois neergezet met zn allen, 15 mille voor een goed doel!

maaaaargoed, dat ben ik dan weer. in ieder geval geen spijt dat ik weer mini heb besteld, geweldig groepje volk is het bij elkaar 8)

@ raymond: topbakkie geworden! alleen nog zwarte rims nodig ;)
MiniMatt
Mod virus alert!
Mod virus alert!

22 apr 2007, 23:27

Zo!!!! Wat een ontezettend leuke dag was dat vandaag! Heel gaaf! Gauw over doen zoiets! We hadden het ook te danken aan het mooie weer he! Lekker dakkie open... Heerlijk!
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 23:31

@Raymond
Rechts was toch nog voldoende ruimte om in te halen :mrgreen:
Maar was inderdaad wel lekker naar huis rijden ja. Ondanks alle commotie over het rijgedrag tijdens de rit, ik vond het wel lekker om weer even een beetje te kunnen gassen want dat had ik met de rit toch wel een beetje gemist :wink:
Van sommige (boos) begrijp ik het helemaal maar nu word er gedaan alsof het een of andere ordinaire straatrace was. Zo heb ik het helemaal niet beleefd :wink:
En af en toe moet er toch een keer lekker gestuurd worden, hoort in mijn ogen toch ook bij Mini rijden 8)
Ik vond het gewoon GOED vandaag, ERG GOED!!
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 23:41

Menno schreef:@Raymond
Rechts was toch nog voldoende ruimte om in te halen :mrgreen:
Haha, onder de camper door of rechts via de vluchtstrook. Zo laag ligt de MINI nou ook weer niet :D
Tijdens de rit heb ik niet echt gemerkt dat er mensen waren die hard reden. Meestal juist zachter om de stoet zo lang mogelijk te kunnen houden.
Marcel Always Open
Cabrio-King

22 apr 2007, 23:44

Knuckles schreef:De Livestream Mini !!
Afbeelding
Hé als dat de livestream Mini is, dan ben ik vandaag zéér uitgebreid in beeld geweest, want deze auto heeft een hele tijd achter me gereden in het tweede deel van de rit (en een stukje voor me op het eind)

Is er nog iemand die de livebeelden gecaptured heeft???
:mrgreen: :mrgreen: 8)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Menno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 23:46

En het eerste deel reed deze Mini achter mij 8) :mrgreen:
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 apr 2007, 23:54

Nog even een belangrijke mededeling van mijn kant.

Het is altijd zo dat, als je mensen bij naam gaat bedanken, je een belangrijke persoon vergeet te vermelden in de hectiek van de dag :(

Berthil!!! wil ik vanaf deze dag heel hartelijk danken voor het optuigen van de speciale KiKa-pagina, het telkens aanpassen en toevoegen van de vele sponsorlogo's en niet te vergeten het schitterende aanmeldingsformulier.
Vandaag veelvulig gehoord dat de mensen zo ontzettend trots zijn op het uiterlijk en de mogelijkheden van het forum en de website, daar mogen we Berthil inderdaad heel erg voor bedanken!

BERTHIL bedankt!!!
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
iDarkDesign
Transformer

22 apr 2007, 23:57

inderdaad Berthil, ook ik ben je tot mijn grote spijt vergeten te bedanken! Jij doet voor deze club veel ondergewaardeerd werk en jij mag daarvoor best eens bedankt worden!!

Heel erg bedankt!!!!!

iDD....... ik heb ook vandaag weer meerdere malen aan mensen lopen verkondigen dat de jouwe toch echt de mooiste is!
Des
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

22 apr 2007, 23:57

Thanks Berthil! Wist niet dat jij daarachter zat :D

Keep up the good work :rijden
Des - GT spirit . com

Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe

Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 00:19

Spijtig om te horen dat sommige mensen het ervaren hebben als een "scheur en race dag". Zelf deel ik deze mening niet. Het belangrijkste is dat het voor een goed doel is geweest. Wat betreft de keuze van je groep kan je inderdaad in een toer of "sportgroep zitten, maar we zijn allemaal volwassen mensen met een goed stel hersens.
Heb me kostelijk vermaakt en ik moet zeggen ten op zicht van voorgaande meetings vond ik dat het deze keer heel keurig en beschaafd ging.

Wel vind ik dat de classic mini's wel extra cachet geven aan het geheel en er zaten hele mooie exemplaren bij :D:D
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 00:31

@IDD, Al mag die van jou er ook zijn. Het is ongelovelijk hoeveel mensen die wagen van jou trok. Ik heb ff staan opletten. Zoveel mensen die foto's maken, niet normaal meer. En in Soesterberg waren die deuren een extra attractie....

Berthil, de website loopt als een zonnetje. Het is hier zo lekker om alles snel te lezen! Echt waar top website. Weinig meer aan doen, maar vooral zo houden en dat voor een dergelijke Club. Wat een enthousiasme!

Webcam was echt leuk, me moeder heeft de hele dag zitten kijken erna of ze me kon vinden. :mrgreen: :mrgreen: Die camerawagen reed de hele tijd bij ons. Geweldig, dan moet ik voorbij gekomen zijn!

MR
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 00:44

Sid schreef:
@ raymond: topbakkie geworden! alleen nog zwarte rims nodig ;)
Tx, toch spijt dat ik je velgen niet gekocht heb.....

Berthil moeten we niet alleen bedanken voor de vele uren die hij aan deze mooie site besteed, maar ook aan de wekelijkse workshops, iedereen weet dat echt alles kan met een MINI door het klussen van deze mini-klussenier :mrgreen:

Terug naar “Afterparty”