Kikarit
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Iedereen enorm bedankt! Wat een dag. Ik heb enorm genoten, vooral omdat je nu echt mensen gaat leren kennen. Je gaat lekker met elkaar rijden in groepjes, relaxed achter elkaar aan...... Weer was super, omgeving briljant om in te rijden en lekker afwisselend! Organisatie was top geregeld. Iedereen super bedankt die dat mede mogelijk gemaakt heeft. Ik weet niet het allemaal waren, maar dit is voor jullie!
Heerlijk met Blont, Kaj, Kwiebje, ..... en nog veel meer samen gereden... Muziekje aan en hoppa gaan met die banaan.
Het begon allemaal in de ochtend (de foto's staan er tussen). We vertrokken vanaf de Lucht op de A2. Drie newmini's en twee classics! Heerlijk tuffen achter de classics aan samen met Pretty en een nieuwe jongen (ben ff je naam kwijt. De wagen was van je ouders
). Aangekomen op de Knoest bij Nieuwegein, zitten wachten en gezellig kletsen met iedereen.

Op eens kwam er een enorm groep aanrijden. Classic en new Mini's alles door elkaar! De ene nog mooier dan de andere! Geweldig om te zien en zoveel nieuwe die je niet kent. Ideeen genoeg voor de toekomst. Elke soort was wel present. Je kon het zo gek niet bedenken.

Samen met de hele groep naar Amersfoort gereden. Onderweg nog even gefilmd en daardoor bijna de afslag gemist, want we reden via de A28 en de A1. Dat kan natuurlijk ook.
Aangekomen op het terrein van Jan de Jong, gelijk even de auto geparkeerd en de parkeerplaats naast me benut voor een geintje! Ja, Coen ik weet dat vrouwen soms voor gaan. Maar een Mini is een Mini en je werd node gemist op het parkeerterrein.....

Na een leuke ronde over het parkeerterrein en een mooi schone in me auto. Ralph, die zus van jou is bij Kaj en mij door de keuring gekomen
. Wij vroegen ons af of ze wellicht in de markt is....... Rotterdam is alleen wat dichterbij voor Kaj
.

Nadat we over het parkeerplaats waren gelopen. Alle wagens en vooral Checkmates bekeken die er waren. Toch nog een stuk of vier bij elkaar. Had ik niet verwacht! Op naar het rijden, maar dat ging niet gelijk. Het duurde ff voordat we wegwaren, maar gelukkig hadden we daar onze brabantse dames in hun blauwe cabrio met toepasselijke muziek over Hema worsten.
Briljant!

Onderweg lekker cruisen over de weggetjes! Heerlijk zo rond rijden..... Toen in de file bij Soesterberg.... En wij maar denken dat we toch nog wel vroeg waren. Het hele parkeerterrein stond al vol. Coentje was ook aangekomen ondertussen. Nieuwe wagen bekeken en netjes hoor! Echt een keer rijden als ie af man. Succes nog en respect voor je vrouwtje die je laat rijden. hahahaha

Tweede ronde nog een half uur meegereden over mooie weggetjes. Toen we naast de A28 waren afscheid genomen van iedereen. Nog een verjaardag te gaan namelijk en moest dus weer om 5 uur thuis zijn. Helaas het einde niet meegemaakt. Ik las ongeveer 15K aan inkomsten. Netjes hoor! Poeh, wat een geld en dat met zoveel mensen... Iedereen super bedankt voor die kinderen....
Foto's en video's staan tussen het verhaal en anders hier beneden nog wat. Allemaal gemaakt met me mobiele telefoon. Volgende keer ga ik filmen of Ida moet de houder nogmaals lenen, mag hoor dan film ik niet
. Mensen op naar de volgende keer. Het was meer dan geslaagd en ik heb me echt vermaakt. Smini, leuk je gesproken te hebben. Mooi iemand met ook een Checkmate! Brothers! Bas, wat een uitlaat, dat wil ik ook wel... Leuke sound! Ida en Paul, die kar past echt goed bij jullie. Mooie kleur, mooie uitvoering... Een hele tijd achtergereden en ja net ding, straks andere uitlaat en super soundje erin begreep ik!!
Uh ff een vraagje van wie was die geblindeerde Mini Checkmate??
Video's:
MR
Heerlijk met Blont, Kaj, Kwiebje, ..... en nog veel meer samen gereden... Muziekje aan en hoppa gaan met die banaan.
Het begon allemaal in de ochtend (de foto's staan er tussen). We vertrokken vanaf de Lucht op de A2. Drie newmini's en twee classics! Heerlijk tuffen achter de classics aan samen met Pretty en een nieuwe jongen (ben ff je naam kwijt. De wagen was van je ouders

Aangekomen op het terrein van Jan de Jong, gelijk even de auto geparkeerd en de parkeerplaats naast me benut voor een geintje! Ja, Coen ik weet dat vrouwen soms voor gaan. Maar een Mini is een Mini en je werd node gemist op het parkeerterrein.....

Foto's en video's staan tussen het verhaal en anders hier beneden nog wat. Allemaal gemaakt met me mobiele telefoon. Volgende keer ga ik filmen of Ida moet de houder nogmaals lenen, mag hoor dan film ik niet

Uh ff een vraagje van wie was die geblindeerde Mini Checkmate??
Video's:
Laatst gewijzigd door MR op 23 apr 2007, 00:21, 3 keer totaal gewijzigd.
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Smousje, Minimartijn en ik zijn ook weer heel thuis aangekomen.
Na een enerverende heen rit langs divers hangplekken voor zowel classic mini's als de new mini's de toch naar Jan de Jong in gezet. De rit op zich was al een belevenis. Echt heel erg leuk om die classicjes tussen al die new mini's te zien rijden. Hun gaven het tempo aan, en ik moet uit ervaring spreken dat het lekker cruisen was.
Bij de dealer aangekomen was er tijd voor koffie, broodjes en een toilerpauze. De aankleding was top verzorgd. Het laten vertrekken van al die mooie mini's ging vrij vlot en zonder problemen. Echt goed gedaan!
Tijdens de rit vele leuke optrekjes gezien waar ik eventueel wel zou willen wonen. Met het groepje hebben we heerlijk lekker gecruised door verschillende pitoreske plaatsjes.
Kortom, een fantastische dag gehad met voor ogen een goed doel. En dat heeft mogen blijken!
Organisatie heel erg bedankt voor de mooie dag en gefeliciteerd met het behalen van zo'n hoog bedrag!!!
Voor de liefhebbers heb ik nog wat foto's in mijn gallery gezet.
Op naar de volgende meet!!

Na een enerverende heen rit langs divers hangplekken voor zowel classic mini's als de new mini's de toch naar Jan de Jong in gezet. De rit op zich was al een belevenis. Echt heel erg leuk om die classicjes tussen al die new mini's te zien rijden. Hun gaven het tempo aan, en ik moet uit ervaring spreken dat het lekker cruisen was.
Bij de dealer aangekomen was er tijd voor koffie, broodjes en een toilerpauze. De aankleding was top verzorgd. Het laten vertrekken van al die mooie mini's ging vrij vlot en zonder problemen. Echt goed gedaan!
Tijdens de rit vele leuke optrekjes gezien waar ik eventueel wel zou willen wonen. Met het groepje hebben we heerlijk lekker gecruised door verschillende pitoreske plaatsjes.
Kortom, een fantastische dag gehad met voor ogen een goed doel. En dat heeft mogen blijken!
Organisatie heel erg bedankt voor de mooie dag en gefeliciteerd met het behalen van zo'n hoog bedrag!!!
Voor de liefhebbers heb ik nog wat foto's in mijn gallery gezet.
Op naar de volgende meet!!

- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Wat was nou de inhoud van de "Mystery Suitcase" die geveild werd???
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Ja Ralph die zus van jou die is goed in de smaak gevallen! Ik hoorde al van alle kanten dat er veel moois tussen liep!
Die mystery koffer, dat moet je aan Arjan vragen; die heeft hem gewonnen. Hij mag dan nog wel hier staan, ik maak hem niet open
iDD
Die mystery koffer, dat moet je aan Arjan vragen; die heeft hem gewonnen. Hij mag dan nog wel hier staan, ik maak hem niet open

iDD
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
heb er nu alweer spijt van dat ik niet mee ben gegaan.
En wat een super bedrag hebben jullie opgehaald voor KIKA, super!!!
En wat een super bedrag hebben jullie opgehaald voor KIKA, super!!!
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Cooper CVT
- Leerling Mini lid
Bericht
Super leuke dag!!
Kon niet beter in combinatie met het mooie weer. Alle lof gaat naar de organisatie, was tot in de puntjes geregeld!
Op naar de volgende meeting.
Groet,
Patrick
Kon niet beter in combinatie met het mooie weer. Alle lof gaat naar de organisatie, was tot in de puntjes geregeld!

Op naar de volgende meeting.
Groet,
Patrick
- wickedwendy
- Enthousiast
Bericht

If things don't go right....go left!
Hele fiijne dag gehad...klein beetje lamme arm van wat beren in de gaten houden in een cabrio
Gelukkig niemand ontsnapt. Lekker weer, mooie omgeving, fijne vrienden/mensen in de buurt...enfin TOPPIE
Maar heb 1 klein vraagje: hoe krijg ik Benno afgekoppeld van die Beertender?????

Maar heb 1 klein vraagje: hoe krijg ik Benno afgekoppeld van die Beertender?????

If things don't go right....go left!
- Demelza
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Echt... Zulk associaal, stoicijns gedrag...
Als het nou 1 iemand was die er last van had gehad, ok. Maar nee... Mag ik even wat dingen quoten?
Het kan wel zijn dat je eraan gewend raakt en dat als je nog nooit eerder een rit met New Mini's hebt gereden dat je er dan in eerste instantie van schikt... Maar als er 11 mensen zijn, die zo heftig reageren. Waarvan er ook nog een aantal zijn die zelf ook van flink doorrijden houden en eentje zelfs aan klassieker rally's meedoet... Dan begin ik me toch af te vragen...
Ik denk dat degene die zich hierdoor aangesproken voelen eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan. Dit soort acties zijn misschien leuk voor jezelf, maar je maakt het voor de wereld om je heen een stuk minder leuk.
Daarbij wordt de New Mini Club op jullie gedrag aangekeken. Komen er klachten, dan komen die ook bij hen terecht en niet bij degene die eraan schuldig zijn. Je zorgt er dus voor dat misschien in de toekomst, je eigen club nergens meer welkom is. Is dat wat je wilt? Even een paar keer scheuren en dan nooit meer ergens met meerdere Mini's lekker gezellig een ritje kunnen rijden?
Denk eens na over de gevolgen van je acties en laat het gewoon niet zo ver komen. Af en toe een stoplichtsprintje moet kunnen, maar laat het niet de overhand nemen en hou het binnen de perken. Want doe je dat niet, dan is het vragen om problemen.
Als ik het zo lees dan had er een kind overreden kunnen zijn, een oudere man op een fiets overreden, deuken in een flink aantal Mini's, mercedes in de prak...
En dan zijn maar een paar van de gevolgen. Moet je nagaan wat als het echt gebeurd was...
Hoe moeilijk is het om gewoon rekening te houden met je omgeving? Dat soort dingen doe je idd maar op Zandvoort of als je niet in een clubverband rijdt en zelf verantwoordelijk bent.
Erg jammer van een leuke rit voor het goede doel. Zoals jullie straks in het andere after party topic zullen kunnen lezen waren er ook veel fatsoenlijke New Mini rijders en was het zeker niet iedereen, maar het was duidelijk wel meer dan de 5%, omgekerend 9 Mini's waar Arjan het op het MSCN forum over heeft.
Ik hoop echt dat mensen deze opmerkingen serieus nemen (zoals Des duidelijk al heeft gedaan) en volgende keer meer rekening houden met de mensen die om hen heen rijden.
Jammer. Erg jammer.
Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik nou toch zoooooo in en in triest. Dit is nou precies de reden waarom er op het MSCN forum classic rijders zijn die voortaan geen ritten meer willen rijden waar voornamelijk New Mini's aan mee doen. Mag ik hierbij de haantjes feliciteren met wat ze bereikt hebben?Sid schreef:sorry?! niks sorry! forza turbo s!

Echt... Zulk associaal, stoicijns gedrag...
Als het nou 1 iemand was die er last van had gehad, ok. Maar nee... Mag ik even wat dingen quoten?
Wij zijn al terug en we zijn halverwege de rit afgehaakt. Omdat er gewoon weg asociaal werd gereden het was meer een race dan een toertocht.
Het klopt inderdaad dat het rijgedrag t.o reguliere ritten buiten proporties was. Ik zal zelf iig nooit meer een rit rijden met merendeels New Mini's, jammer maar helaas.
Ik ben het helemaal met jullie eens. Voor sommige MINI's was het meer een race bij de stoplichten dan een toerrit. Er haalde een MINI ons in en reed vervolgens bijna een oude man van z'n fiets.
Wij zijn een paar keer afgesneden, en ze reden door het rode licht het was echt een race voor hun.
Ook ik vond een hoop new mini rijders zeer aso en hard rijden. Ik reed in het begin voorin met alleen new mini's, en daar had ik na een tijdje ook heel erg de pest in gekregen.
In het eerste deel heb ik niet het gevoel gehad van te snelle Bini's, terwijl ik er middenin zat. In het tweede deel echter viel mij dat wél erg op, ook op het terrein van het luchtvaartmuseum werd soms enorm doogegast.
Wil nog wel even aansnijden dat ik ook tussen heel veel nieuwe broeders gezeten heb in m'n tweede minirit (rally) en het erg onprettig heb gevonden. In dorpjes inhalen, piepende banden voor bijna elk stoplicht en als ze de kans ook maar kregen zo snel mogelijk om een classic heen..... Vast niet allemaal, maar in mijn beleving van vandaag het gros wel. Vonden mijn bijrijdster en ik erg jammer.....
Net vertrokken en merkte op dat mijn voorganger in een MINI asociaal inhaalde bij die Mercedes die aan de rechterkant geparkeerd stond. Tegenligger moest op de rem![]()
Ik wil niet in herhaling vallen maar inderdaad hadden wij ook last van enkele aso-BINI-rijders die ons keihard inhaalden en vervolgens bot op de rem gingen en ze vee lonrustiger reden. Ik heb een sportieve uitlaat, en soms hoor je die wel, maar wij reden gewoon met de stoet mee. Aan het einde van de rit viel het me ook dat inderdaad een paar BINI's wel enorm hard gereden moesten hebben als ze eerst nog voor ons zaten en voor je het wist ze je al tegemoet kwamen terwijl het een lus was van kilometers. |:( Ga ff lekker met je +200Pk spelen op een cicuit, oh nee, das niet stoer he, iemand scheppen wel...
Ehm.. misschien ben ik niet de juiste persoon om hier
opmerkingen over te maken?
Maar zelfs IK vond het irritant hoe sommige MINI rijders
zich gedroegen! Bumperkleven is nog heilig uitgedrukt.
Op sommige momenten had ik het gevoel dat we met 4 man
in de auto zaten zo dicht!!
Ik ben diverse malen langs de kant gestopt om ze voorbij
te laten gaan. Maar met 180 mini's heb je licht kans dat
er weer een op je kont zit...
Ik ben ook niet meer zo'n voorstander van ritten met
veel MINI rijders!!
Er waren er inderdaad een aantal bij die zich niet wisten te beheersen.
Net zo als die fotoactie op de A28.
Gaat er ineens zo'n newmini in de ho ijzers en duikt de vluchtstrook op om foto's te staan maken.
Slimme actie d:)b NOT.
Schrok me het lazer en reed bijna tegen een soortgenoot.(
Dit zijn reacties van 11 verschillende mensen. Op 18 classics... is dat toch meer dan 60% van de classic rijders...Ik heb in het verleden "rare" dingen gedaan met een Mini, maar heb vandaag van sommige Bini-rijders acties gezien die rijp waren voor een artikel 5.
Nee, voor mij geen deelname meer aan ritten met een grote hoeveelheid BINI-rijders.
Het kan wel zijn dat je eraan gewend raakt en dat als je nog nooit eerder een rit met New Mini's hebt gereden dat je er dan in eerste instantie van schikt... Maar als er 11 mensen zijn, die zo heftig reageren. Waarvan er ook nog een aantal zijn die zelf ook van flink doorrijden houden en eentje zelfs aan klassieker rally's meedoet... Dan begin ik me toch af te vragen...
Ik denk dat degene die zich hierdoor aangesproken voelen eens goed bij zichzelf te rade moeten gaan. Dit soort acties zijn misschien leuk voor jezelf, maar je maakt het voor de wereld om je heen een stuk minder leuk.
Daarbij wordt de New Mini Club op jullie gedrag aangekeken. Komen er klachten, dan komen die ook bij hen terecht en niet bij degene die eraan schuldig zijn. Je zorgt er dus voor dat misschien in de toekomst, je eigen club nergens meer welkom is. Is dat wat je wilt? Even een paar keer scheuren en dan nooit meer ergens met meerdere Mini's lekker gezellig een ritje kunnen rijden?
Denk eens na over de gevolgen van je acties en laat het gewoon niet zo ver komen. Af en toe een stoplichtsprintje moet kunnen, maar laat het niet de overhand nemen en hou het binnen de perken. Want doe je dat niet, dan is het vragen om problemen.
Als ik het zo lees dan had er een kind overreden kunnen zijn, een oudere man op een fiets overreden, deuken in een flink aantal Mini's, mercedes in de prak...
En dan zijn maar een paar van de gevolgen. Moet je nagaan wat als het echt gebeurd was...
Hoe moeilijk is het om gewoon rekening te houden met je omgeving? Dat soort dingen doe je idd maar op Zandvoort of als je niet in een clubverband rijdt en zelf verantwoordelijk bent.
Erg jammer van een leuke rit voor het goede doel. Zoals jullie straks in het andere after party topic zullen kunnen lezen waren er ook veel fatsoenlijke New Mini rijders en was het zeker niet iedereen, maar het was duidelijk wel meer dan de 5%, omgekerend 9 Mini's waar Arjan het op het MSCN forum over heeft.
Ik hoop echt dat mensen deze opmerkingen serieus nemen (zoals Des duidelijk al heeft gedaan) en volgende keer meer rekening houden met de mensen die om hen heen rijden.
Jammer. Erg jammer.
Laatst gewijzigd door Demelza op 23 apr 2007, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
- MINIf57JCW
- NMC Staff
- Contacteer:
Bericht
Gewoon een super dag!
Wat een geweldig resultaat! Een enorm bedrag wat overhandigd kon worden aan Stichting KiKa als afsluiting van een prachtige dag waarin ontzettend veel MINI´s en Mini´s te bewonderen waren. Een dikke pluim voor de organisatie voor het opzetten en organiseren van deze dag.
De foto´s die ik genomen heb staan op mijn fotoalbum via de volgende link te bewonderen:
Fotoalbum MINI´s voor KiKa 2007
Tot de volgende meet !

De foto´s die ik genomen heb staan op mijn fotoalbum via de volgende link te bewonderen:
Fotoalbum MINI´s voor KiKa 2007
Tot de volgende meet !
- Arjan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het resultaat waar het om ging is meer dan gelukt: Ruim 14.000 euro voor KiKa en dat resultaat is waar het om gaat toch!?
Het kunnen natuurlijk ook telkens dezelfde MINI's geweest zijn. Hoe dan ook, we moeten het niet goedpraten. Gedane zaken nemen geen keer.Demelza schreef:Erg jammer van een leuke rit voor het goede doel. Zoals jullie straks in het andere after party topic zullen kunnen lezen waren er ook veel fatsoenlijke New Mini rijders en was het zeker niet iedereen, maar het was duidelijk wel meer dan de 5%, omgekerend 9 Mini's waar Arjan het op het MSCN forum over heeft.
Het resultaat waar het om ging is meer dan gelukt: Ruim 14.000 euro voor KiKa en dat resultaat is waar het om gaat toch!?

Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- Sid
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik vind dat je zelf het tempo kan bepalen en heb nog nooit iemand horen klagen, maargoed misschien was deze rit dus opeens wel heeeel anders
nou uhm, ik heb niet eens meegereden dus heb eigenlijk geen recht van spreken, maar damn wat een werk om die post van jou te maken met al die quotesDemelza schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik nou toch zoooooo in en in triest. Dit is nou precies de reden waarom er op het MSCN forum classic rijders zijn die voortaan geen ritten meer willen rijden waar voornamelijk New Mini's aan mee doen. Mag ik hierbij de haantjes feliciteren met wat ze bereikt hebben?![]()

ik vind dat je zelf het tempo kan bepalen en heb nog nooit iemand horen klagen, maargoed misschien was deze rit dus opeens wel heeeel anders

- Eelke
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Laat ik voorop stellen, absolute topdag! Prima georganiseerd (niet 100% perfect, maar dat zou voor een eerste keer helemaal ongelovelijk zijn), mooi weer geregeld, mooie rit uitgezet, ontzettend veel mooie auto's. Organisatie
Afgezien van die kanttekening kan ik me eigenlijk alleen maar aansluiten bij Demelza. Ik ben zelf ook niet Roomser dan de paus, ik "hou ook wel van doorrijden" (zowel in de '91 Cooper als de '06 Cooper), maar als diverse mensen zich gestoord hebben aan je gedrag, dan is dat geen excuus meer. En dat het aan de classic-rijders zou liggen vind ik echt te makkelijk, misschien komt het wel doordat het nu ook op een ander forum besproken wordt.

Als ik dat topic bij de MSCN lees (reacties na de rit beginnend hier) dan valt me op dat er ook enkele new Mini-rijders reageren [ondanks dat ons forum voornamelijk door classic-rijders bezocht wordt]. Volgens mij is het dus geen kwestie van new vs. classic (lekker makkelijk, "ach gut, die lui met die ouwe rammelbakkies vinden dat het te snel gaat").Demelza schreef:Dit zijn reacties van 11 verschillende mensen. Op 18 classics... is dat toch meer dan 60% van de classic rijders...
Afgezien van die kanttekening kan ik me eigenlijk alleen maar aansluiten bij Demelza. Ik ben zelf ook niet Roomser dan de paus, ik "hou ook wel van doorrijden" (zowel in de '91 Cooper als de '06 Cooper), maar als diverse mensen zich gestoord hebben aan je gedrag, dan is dat geen excuus meer. En dat het aan de classic-rijders zou liggen vind ik echt te makkelijk, misschien komt het wel doordat het nu ook op een ander forum besproken wordt.
Laatst gewijzigd door Eelke op 23 apr 2007, 11:08, 3 keer totaal gewijzigd.
Eelke Blok
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
1991 Carb Cooper, gerestaureerd
2006 Cooper Checkmate 2001 Cooper Chili 2004 Cooper Chili (Censored) 2018 Cooper S Countryman
"Small cars need big attitudes" -- EB
Onze sponsors