Groot gelijk. Volgens mij ontbreekt het veel BMW M kopers aan realiteitszin. Het is gewoon echt heel erg duur. Er zit vaak enig achterstallig onderhoud in en M onderdelen zijn niet goedkoop.mushrop schreef:Thnx guys! Vind zelf de 90's BMW's ook erg mooi en tijdloos.
M3 is te gek en aanschaf is ook niet zo'n probleem, alleen wil ik zo'n ding ook kunnen onderhouden en dat is een heel ander verhaal. Ik heb naast m'n hobby namelijk ook nog iets anders wat veel geld kost en waar ik eigenlijk veel liever veel geld in stop; m'n gezin. Dus voorlopig blijft die M nog even op m'n wishlist staan
Dat is een behoorlijk verschil zeg! Is een 330 zoveel anders/beter dan een 328 dan?mushrop schreef:Klopt, maar 330i is letterlijk twee keer zo duur als een 328i.
Dat scheelt wel wat, maar inderdaad niet het dubbele waardmushrop schreef:Zijn 40pk sterker!
Om nog even op dat spruitstuk terug te komen, dat kost idd bijna niks. Het is alleen een behoorlijke klus om dat ding te vervangenbiermagnaat schreef:Leer ruikt ook beter. Zo'n spruitstuk kost geen reet via Ebay en levert behoorlijk wat op.
Succes!
Een 328i levert altijd meer PK's dan de fabriek zegt. Tijdje terug was er iets over bij Autoweektv. Ik hd ook al vaker gehoord dat een 325i spruitstuk een hele hoop gaat schelen.mushrop schreef:Om nog even op dat spruitstuk terug te komen, dat kost idd bijna niks. Het is alleen een behoorlijke klus om dat ding te vervangenbiermagnaat schreef:Leer ruikt ook beter. Zo'n spruitstuk kost geen reet via Ebay en levert behoorlijk wat op.
Succes!maar het zal tzt wel moeten want de huidige begint lek te raken (of is ie eigenlijk al)
Ik heb het over het uitlaat spruitstuk. Die kosten geen reet via EBAY. Het inlaatspruitstuk kost ook geen reet. Onder meer te krijgen bij Offenga. Je kunt het onmogelijk over het 325i uitlaatspruitstuk hebben want die zien er zo uit als hieronder afgebeeld en zijn wellicht het slechtste uitlaatspruitstuk in de geschiedenis van de auto.BMX schreef:Een 328i levert altijd meer PK's dan de fabriek zegt. Tijdje terug was er iets over bij Autoweektv. Ik hd ook al vaker gehoord dat een 325i spruitstuk een hele hoop gaat schelen.mushrop schreef:Om nog even op dat spruitstuk terug te komen, dat kost idd bijna niks. Het is alleen een behoorlijke klus om dat ding te vervangenbiermagnaat schreef:Leer ruikt ook beter. Zo'n spruitstuk kost geen reet via Ebay en levert behoorlijk wat op.
Succes!maar het zal tzt wel moeten want de huidige begint lek te raken (of is ie eigenlijk al)
Ach.. een hele klus. Met het weer zoals dit weekend, bbq en een biertje erbij is het toch geen straf?
Onze sponsors