Hoi allemaal,
Een aantal weken geleden moest ik afstand doen van mijn Peugeot 206 RC, dit vanwege dat ik was aangereden en mijn auto total loss was. Ik heb de afgelopen jaren met plezier in mijn Peugeot gereden maar toch elke keer wanneer ik een Mini Cooper S voorbij zag komen begon mijn hart sneller te kloppen.
Nadat ik mijn auto had weggebracht ben ik direct opzoek gegaan naar een Mini Cooper S. Ik zocht een mooi (redelijk) jong exemplaar met een lage kilometerstand. De hoeveelheid opties was voor niet zo van belang omdat ik de auto graag wilde hebben.
Uiteindelijk had ik vorige week mijn Mini gevonden. Een 2007 model (donkerblauw met wit dak) met een kilometerstand van net onder de 80.000. Hoewel de opties voor mij niet van belang waren heeft hij toch lederen bekleding, stoelverwarming, PDC en navigatiesysteem.
Vorige week heb ik de auto opgehaald en hij rijdt echt super. Ik ben dan ook echt dolgelukkig met mijn Mini.
Ik zal later nog wel eens een foto toevoegen aan mijn account. Wel moet ik nog even een aantal kleine dingetjes doen aan de Mini, zoals;
- Cruise Control na laten kijken
- Me lampen na laten kijken
- Nieuwe vloermatten kopen
Groeten,
Herman de Koning
Voorstellen
- coco
- Nieuwsgierig
Bericht
Re: Voorstellen
hey herman, leuk om te horen dat je nu een S hebt
.
Hoop dat je van je MINI minimaal net zoveel plezier van hebt als van je gesneuvelde peugeot
.
Groetjes coco

Hoop dat je van je MINI minimaal net zoveel plezier van hebt als van je gesneuvelde peugeot

Groetjes coco

Laatst gewijzigd door coco op 12 mar 2014, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
...............................heel veel rijplezier in je SSSsss...

...............................heel veel rijplezier in je SSSsss...

- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom!
Veel plezier hier en van je Mini!
Veel plezier hier en van je Mini!

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Onze sponsors