Kikarit

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
coendek
Stoepsleutelaar

23 apr 2007, 12:13

NOU IEDEREEN KAPPEN ZEG!!! is nu wel duidelijk!!

volgende keer iedereen verstandig doen!! ;)

ik ben maar een paar uurtjes geweest maar ik vond het cool! en ruim 14k ophalen voor kika!!! bizar veel geld! :D

IK VIND DAT WE TROTS MOETEN ZIJN EN TROTS KUNNEN ZIJN OP DE ORGANISATIE EN OP DE GEHELE DAG!

cheers!

coen
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

23 apr 2007, 12:14

Agh, ik heb ook wel een bochtje wat sneller genomen dat dan het eigenlijks mocht... Agh je hebt een MINI of niet.

Maar voor de rest vondt ik het echt een super dag.. Top georganiseerd..

Ga denk ik binnenkort ook maar een ritje organiseren, wie doet er mee... :D :D
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 12:18

@ Linda: je weet de weg ;) (maar dan niet op zondag LOL) :wink:
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 12:25

Arjan, lijkt me een strak plan. Hier leert men van. Ik ben simpelweg onder de indruk wat een dergelijk groep mensen kan bereiken voor zieke kinderen. En ik denk dat iedereen daar eens over zou moeten praten.

Is het een idee een keer een rit te organiseren voor die kinderen en ze in een Mini te laten rijden?

MR
red_devil
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd

23 apr 2007, 12:26

Ik heb gisteren echt een top dag meegemaakt. Vond het super om zoveel mini's bij elkaar te zien. Van oud tot nieuw. Echt super. Heb ook een leuke rit gehad, alleen maar lol gemaakt en naar iedereen getoeterd en gezwaaid :mrgreen:

leuk dat zoveel mensen kwamen kijken langs de kant van de weg.
Om even in te haken op de classic rijders, heb ik veel new mini rijders gezien in het groepje waar ik reed, die die classic op een asociale manier moesten en zouden inhalen. Waarom weet ik eigenlijk niet..... Vond het wel leuk om tussen beide in te rijden. En zelf heb ik iemand gehad een newmini rijder (weet niet of hij lid is van de club) hij had een pw mini en reed achter de oude auto van coendek.

Die gast deed niet mee aan een toerrit maar aan een race. Hij bleef maar bij mij bumperkleven tot irritands toe. Om vervolgens mij als een gek in te halen. (HIJ REED OOK ALS EEN GEK!) Dat was het enige negatieve punt wat ik had meegemaakt.

Verder Arjan harstikke bedankt voor het organiseren hiervan. Ik hoop bij de volgende toerrit er weer bij te zijn.

ps. ik hoop dat ik met mijn uitlaat niet te veel geluidsoverlast heb veroorzaakt :wink: :P
Afbeelding

»Rijd nooit harder dan je beschermengel vliegen kan«
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

23 apr 2007, 12:31

@ Arjan.. Ik wou een rit organiseren naar MINI United toe.. Maar dat idee ligt nu nog op de tekentafel..
Elmar Nieser
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

23 apr 2007, 12:31

Ik vond het zo ongelofelijk grappig toen we met een stuk of 30 mini's gingen straatje keren :s Dat moet er echt grappig hebben uitgezien voor de omwonende.

Overigens werd het toeteren ook niet geheel op prijs gesteld. Een man in lage vuursche vond het echt niet leuk meer merkte ik aan zijn reactie. :oops:

Even naar aanleiding van het "race" gedrag. Ik heb ook wel een keertje met piepende banden weg gereden, maar dat vond ik niet onverantwoordelijk en heb natuurlijk niemand in gevaar gebracht. Ik vind dat een brullende motor toch wel een beetje bij het mini imago hoort. Het is natuurlijk niet goed dat er mensen gevaar hebben gelopen of dat er echt gevaarlijk is gereden. Okal heb ik dat niet gezien.

Maar ik vind het wel erg jammer dat de mensen die nu op de forum’s vertellen dat het echt geen leuke dag is geweest en dat ze vreselijke dingen hebben gezien niet even aan de bel hebben getrokken zodat iemand van de organisatie er dan even wat van had kunnen zeggen bij het luchtvaartmuseum. Dat was toch een kleine moeite geweest? :s

Verder wil ik de organisatie bedanken voor deze enorm leuke dag! Complimenten!! (jammer dat ik op vakantie ben 19 aug) Ik had graag zelf gegaan.
Laatst gewijzigd door Elmar Nieser op 23 apr 2007, 12:38, 2 keer totaal gewijzigd.
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

23 apr 2007, 12:34

Wat kan ik 19 aug eigenlijks verwachten.. Ben wel benieuwd.. Wel leuk dat ik het won, ik win nooit wat.. :D :D
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 12:47

@ Let's MINI: die dag ben je uitgenodigd door M7 racing om te gast te zijn bij hun raceteam en krijg je de mogelijkheid om naast de coureurs plaats te nemen in hun raceMINI en een vliegende ronde over Zanvoort te gaan :)
Let's MINI
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

23 apr 2007, 13:26

HIHIH.. Lache.. Oh ik ga mij zeker vermaken dan.. Ik zal nog wat extra geld overmaken naar het rekeningnummer als dank.. Dat kan nog wel toch...????
Arjan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 13:31

@ Let's MINI: tuurlijk kan dat! :P Het uiteindelijke bedrag wat opgehaald is wordt uiteindelijk in een persoonlijk brief aan iedere deelnemer bevestigd vanuit KiKa :)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 13:39

Afbeelding
Ik ben ook weer thuis! Gisterenavond héél laat. Waarom, dat vertel ik in m'n verhaaltje.

Gisterenochtend om 08.00 vertrokken richting Amersfoort. Heerlijk het eerste stuk het gas erop kunnen houden. Absoluut niet druk (maar ja wat wil je op zondagmorgen) op de wegen. Voor we het wisten waren we nog een minuutje of 30 verwijderd van Amersfoort en dan zouden we daar een dikke 30 minuten te vroeg aankomen. Onderweg even gestopt bij een AC restaurant om daar van het buffet gebruik te maken, ik had namelijk nog geen hap op! Eenmaal in Amersfoort aangekomen nog snel geholpen de puntjes op de i te zetten en toen kon het echte feest gaan beginnen!!

Zo rond een uur of 10.45 kwamen de eerste deelnemers aan. Die al vrij snel werden gevolgd door clubjes uit het hele land. Echt schitterend om te zien hoe een enorme lege parkeer plaats in zo'n snelle tijd stampvol komt te staan dat je er nauwelijks nog je kont kan keren. :shock: Wat ontzettend veel gruwelijk enthousiaste MINI-rijders zeg! :mrgreen: Uiteraard mijn ouders 's ochtends aan de buis gekluisterd. Zij volgden de binnenkomst van de honderden MINI's via het internet, met een zeer goede stabiele verbinding en redelijk scherp beeld. Echt een uitkomst voor zulke evenementen!

(klik voor vergroting)
Afbeelding Afbeelding

Niet veel later was het eindelijk tijd voor de aflevering van turbootje haar splinternieuwe Laser Blue Cooper S!! Weken van voorbereiding en opletten met wat je tegen haar zegt beloonde in een schitterende reactie! :mrgreen: Helemaal overdonderd en met tranende ogen stond ze naar haar bolide te kijken, die EINDELIJK aan haar werd afgeleverd!

(klik voor vergroting)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Na een schitterende speech van de organisatie was het tijd om te vertrekken. Uiteraard in de "normale" NewMINIclub colone, gezellig bij elkaar rijdend en pratend over de Cobra's (walki-talkies) van Mr. Carl Kunnen!! In eerste instantie reden BlonT-007 en MINIpaul voorop. Jammer genoeg kon ze daarom niet filmen en foto's maken en besloten kwiebje en smousje het touwtje te trekken.

(klik voor vergroting)
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Daarvoor moesten we uiteraard wel eerst even stoppen. Smousje zat namelijk bij MINImartijn in de auto en moest even een overstap maken! :mrgreen:

Even verder reden we wederom in colonne verder door de schitterende buurten van Amersfoort. Overal stonden mensen te kijken en te zwaaien naar de enorme hoeveelheid MINI's die voorbij kwamen. Waanzinnig gezicht al die mensen. Daar doe je het uiteindelijk toch allemaal voor! 8) Amersfoort heeft een zeer mooi centrum gebied en de organisatie had er dan ook goed aan gedaan precies die straten langs terrasjes en schitterende kanaaltjes te pakken om de stoet MINI's Amersfoort uit te krijgen.

(klik voor vergroting)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Eenmaal Amersfoort uit reden we langs schitterende buurten met werkelijk ontzettend mooie kasten van huizen. Zonnige en groene landweggetjes én met het dak en de ramen open heerlijk genoten van de geur van de natuur! Heerlijk. :mrgreen: 8) Na een eindje rijden kwamen we in de buurt van het luchtvaartmuseum. Een enorme rij wachtende MINI's om het terrein op te kunnen. Schitterend gezicht! :mrgreen:

(klik voor vergroting)

Afbeelding

Bij het luchtvaartmuseum waar we de parkeerplaats op kwamen stonden al ontzettend veel MINI's. Geen wonder aangezien we bij Jan de Jong als een van de laatste waren vertrokken. De geplande veiling werd daar ook gehouden. Veel gesponsorde items werden daar geveild. De opbrengst ervan ging uiteraard naar KiKa. Ik wilde wachten op de originele schetsen van de donkerblauwe R56 die voor €150,- werden aangeboden. Die wil ik namelijk heel erg graag hebben en gisteren was dé kans! Stom genoeg ging ik op precies dat moment tasjes (overige goodiebags) halen voor iemand die ze nodig had. Toen ik terug kwam waren ze al voorbij gekomen en geveild aan Werner... :(
Na de veiling reden we over het terrein van het luchtvaartmuseum de parkeerplaats af om onze route richting het eindpunt te vervolgen. Wederom over mooie wegen met veel open landschappen, bossen en groen. Ik ben op plaatsen geweest waar ik werkelijk nog nooit van had gehoord.

Eenmaal op de eindlocatie aangekomen nog even gezellig staan kletsen. Met veel spanning de loterij aan moeten horen. Ik had nummertje 144, dus helaas zat het er voor mij niet in. Maar ja, je kan na zo'n lange dag niet veel meer wensen. Of misschien toch?

(klik voor vergroting)

Een happie eten bijvoorbeeld! Er was op ons gerekend en uiteraard gingen we mee naar het restaurant waar ik al eens van heb moeten aanhoren hoe lekker het eten daar wel niet was. Dé aanrader waren de spareribs. Ik heb de spicy versie gekozen, omdat ik daar wel van houd. Heerlijk gegeten en gezellig gekletst. Yvonne die bijna onderuit ging van het lachen met koffie in haar mond. :mrgreen: Veel gelachen gelukkig. Daarna zijn we nog met MINIpaul, BlonT-007, Sleefje en Arjan een McFlurry gaan halen bij de McDonalds tegenover de Jan de Jong garage waar we 's ochtends stonden. Het terrein lag erbij alsof er helemaal niks was gebeurd. Op het terrasje van de Mc nog even nagepraat en genoten van de Flurry, toen werd het toch echt tijd om op huis aan te gaan. De terugweg verliep tot Breda zonder problemen. Onderweg nog even de 230 km/h aangetikt om het af te leren :roll: met BlonT op de achterbumper! :mrgreen: Bij Breda nog even snel afscheid genomen. Daarna stond ik er weer in m'n eentje voor (weliswaar mét navigator). Redelijk rustig naar huis gereden, maar om de avond nog even compleet te maken mocht ik van Mr. politieagent nog even een rustplaats oprijden naast de snelweg. Het scheen dat ik nogal slingerde en hij dacht dat IK had gedronken >) Met mij als verslaafd alcoholist is dat natuurlijk niet onmogelijk... :roll:

Al met al echt een topdag. Ik heb heerlijk van alles kunnen genieten. Er zat een lekker tempo in en dat weer..... 8) Helemaal goed dus. Voor de organisatie heel erg bedankt. Idd en Arjan, helemaal super geregeld. Uiteraard mogen we de sponsoren allemaal niet vergeten en is er aan het eind van de dag dankzij ieders inzet toch bijna €15.000,- opgehaald. Ruim boven mijn verwachting! Echt top!!
Afbeelding
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 13:50

Alweer aangehouden? Jeetje, heb jij een abonnement op onze vrienden uit Driebergen......? :? :? :?

MR
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 13:58

Zo in de tussentijd dat ik mijn verhaal deed zijn er weer 2 pagina's bij gekomen. Ik moet zeggen dat ik het heel leuk vond om al die verschillende MINI's, van Classic tot R56, bij elkaar te zien. Ik moet zeggen dat er inderdaad een beetje TE is gereden hier en daar, maar zo gaat dat nou eenmaal. Ik kan me niet herinneren dat ik zelf iets heb gedaan wat niet door de mand kon.
Ik heb ook niemand van onze club erop kunnen betrappen. Overigens van niemands club. De classics hebben zich namelijk voortreffelijk gedragen. Wel stoer om te zien hoe die met piepende bandjes het terrein af reden bij Jan de Jong!! :mrgreen: Blijven toch dé échte MINI's! :wink:

Ik hoorde via via wel eens iets over andere MINI-rijders die alleen maar aan het scheuren waren, met name bedrijfsauto's. Jammer inderdaad, maar dat zie je nou eenmaal vaak bij een lease-auto of auto van het bedrijf. Ik vind het een beetje respectloos tegenover je werkgever.

Ach ja, dat mag de pret niet drukken. Het bedrag wat is opgehaald is echt geweldig! 8)
MR schreef:Na een leuke ronde over het parkeerterrein en een mooi schone in me auto. Ralph, die zus van jou is bij Kaj en mij door de keuring gekomen :P. Wij vroegen ons af of ze wellicht in de markt is....... Rotterdam is alleen wat dichterbij voor Kaj ;)
Afbeelding

Afbeelding
Was 100% zeker een mooie meid, heb haar niet gesproken helaas, maar als het karakter net zo goed is als d'r uiterlijk, dan.... :-PP

ben ik blij dat Rotterdam relatief dicht in de buurt is! Daar zou ik ieder weekend voor naar Rotterdam rijden!! :mrgreen:

Trouwens: Als zij nog geen vriendje o.i.d. heeft, dan snap ik er niks meer van!
MR schreef:Alweer aangehouden? Jeetje, heb jij een abonnement op onze vrienden uit Driebergen......? :? :? :?

MR
Ik kan er niks aan doen! :? Snap er zelf ook niks meer van. Maar ja, kennelijk hoort het erbij! :mrgreen: Ben inmiddels wat gewend zullen we maar zeggen... :roll:
Afbeelding
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 apr 2007, 14:16

Zo hier dan mijn verhaaltje.
'S-Morgens is het bij ons thuis al een MINI-rit vooraf waarin alles al in een hoog tempo gebeurd om weg te komen. :mrgreen:
Affijn iig waren we op tijd bij de Mc. :P
Ja ja mensen het Brabantse kwartiertje hadden we voor later bewaard. :mrgreen:
Bij de Mc aangekomen waren er al een aantal mensen aanwezig, gezellig babbeltje gedaan en rustig gewacht op de rest van het treintje. Leuk om al die nieuwe en oude gezichten/bekenden te zien.
Toen die aangekomen waren ff kennis gemaakt met iedereen en hop de MINI in naar de volgende bestemming.
Zo hebben we lekker doorgereden naar alle ophaal locaties en daarna richting Amersfoort.
Daar aangekomen stond het terrein al vol met MINI's en was het een drukte van jewelste, man man man wat een feest zoveel MINI's bij elkaar.
Gezellig nog een broodje ff snel naar binnen gewerkt want ik moest met de mannen mee naar buiten MINI's kijken. Eenmaal buiten aangekomen werd er vertelt dat we konden vertrekken dus snel weer naar de MINI om aan de grote tourtocht te beginnen.
Wat een mooie plekjes hebben we gezien en wat ontzettend leuk was het al die zwaaiende mensen langs de kant van de weg.
Lekker getourd en geen rare capriolen gezien dus voor mij was het top. :P
Bij het luchtvaart museum enorm gelachen en die veiling was echt een top idee.
Het schilderij zou een mooi plekje krijgen iig. :wink:
Ook nog ff Coen gezien die er tussen uit gepiept was errug leuk!!!
Daarna weer in de MINI om de rest van het tochtje uit te rijden ook hier geen vreemde acties mogen waarnemen.
Ik heb enorm genoten en ben enorm trots om bij zo'n clubje idioten :s :mrgreen: te mogen horen.
Organisatie bedankt voor al jullie vrije tijd die jullie gestoken hebben in de grootse evenement.
Jullie verdienen allemaal een dikke TIEN!!!! Ik kijk uit naar volgend jaar, ik ben er zeker weer bij. 8)
@Idarkdesign: Je moet echt nodig bij de TV je hebt talent!!!.
@MR: Hartstikke bedankt voor het lenen van je camera steun, ben bnieuwd of het wat geworden is dat filmpje :oops: ) enne je was aangenaam gezelschap. Afbeelding

De opbrengst van 15Kvoor KIKA is helemaal TOPPIE dusse op naar volgend jaar voor het dubbele???!!!!

Iedereen bedankt voor een super gezellig, geslaagde top dag. :wink:

@Kaj lekkere paardjes onderweg naar huis!!!! :wink: :P

Terug naar “Afterparty”