Klatsie's R53 - Te koop/MAG weg
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Klatsie | R53 - Velgen binnen! :)
Mooi man!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Richard030
- Bijna verslaafd
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- _____Lars
- 4 op een rij!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx mannen! 
Dit is de eerste set wielen ooit die ik heb laten coaten, dus ik vind de kwaliteit wat lastig te beoordelen.
Voor mijn gevoel had het allemaal wel wat strakker gekund, maar nogmaals ik weet niet wat normaal is m.b.t. coaten.
Ik ben echt benieuwd hoe ze zullen staan...
Moet alleen ff kijken wanneer ik de banden erom kan laten zetten..

Dit is de eerste set wielen ooit die ik heb laten coaten, dus ik vind de kwaliteit wat lastig te beoordelen.
Voor mijn gevoel had het allemaal wel wat strakker gekund, maar nogmaals ik weet niet wat normaal is m.b.t. coaten.

Ik ben echt benieuwd hoe ze zullen staan...
Moet alleen ff kijken wanneer ik de banden erom kan laten zetten..

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jeps. Ken je het?
Ze waren dicht vandaag, vanwege biddag (????).
Ik zag wel mijn velgen liggen (met labeltje met mijn naam erop) dus die heb ik meegenomen (met goedkeuring van het familiebedrijf ernaast) en de beste man een SMS gestuurd dat ik ze mee heb genomen en dat ik de rekening wel zie verschijnen.
Biddag...echt nog nooit van gehoord. hahaha
Ik heb ook nergens gezien dat ze dicht waren, dus ik ben blij dat ik ze mee kon nemen. Anders had ik voor niks vrijgenomen en was ik voor niks heen en weer gereden.
Ze waren dicht vandaag, vanwege biddag (????).
Ik zag wel mijn velgen liggen (met labeltje met mijn naam erop) dus die heb ik meegenomen (met goedkeuring van het familiebedrijf ernaast) en de beste man een SMS gestuurd dat ik ze mee heb genomen en dat ik de rekening wel zie verschijnen.
Biddag...echt nog nooit van gehoord. hahaha
Ik heb ook nergens gezien dat ze dicht waren, dus ik ben blij dat ik ze mee kon nemen. Anders had ik voor niks vrijgenomen en was ik voor niks heen en weer gereden.
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- marinusrules
- Be Mini
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
biddag voor het gewas noemen ze dat, zag het toevallig op de kalender staan...
vraag mij niet wat het is:P
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja vooral als je ziet in welke staat ze erheen gingen..hahaNiekcarfreak schreef:Velgen zien er nieuw uit! Ben benieuwd hoe ze staan onder de Mini.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb echt helemaal 0,0 niks met 'het' geloof, dus het zal me allemaal een zorg wezen. Ik wilde mn velgen! HahaCheek-O schreef:biddag voor het gewas noemen ze dat, zag het toevallig op de kalender staan...
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Dat valt bij mij standaard op auto was dag. Na het wassen bid ik dat er geen vogel op m'n auto schijt!Klatsie schreef: Biddag...echt nog nooit van gehoord. hahaha

Onze sponsors