Binnenkort dus te vinden op het forum bij "te koop aangeboden particulier". Groet, Rob

Ik hoop het wel want ik ben er heel blij mee. Ik bedoel eigenlijk met me vraag heb je soms de motorupgradekit? Want dat is een dikke upgrade en misschien belangrijk voor de mensen die heb willen kopen. En natuurlijk is het balen als je de auto weg doet als je er nog blij mee bent.coupedevil schreef:Gave uitvoering Casper. En jij kan er waarschijnlijk in blijven rijden
Terecht dat je er blij mee bent. Is een unieke auto en je ziet ze erg weinig. Als ik ergens parkeer dan staat er regelmatig wel iemand met de handen op de ruit binnen te gluren. Meestal krijg ik dan de opmerking dat ze de coupe nooit gezien hebben en het een gave auto vinden. Of die motorupgradekit die jij bedoeld anders is dan die ik heb weet ik niet. Ben niet zo technisch aangelegd.Casper schreef:Ik hoop het wel want ik ben er heel blij mee. Ik bedoel eigenlijk met me vraag heb je soms de motorupgradekit? Want dat is een dikke upgrade en misschien belangrijk voor de mensen die heb willen kopen. En natuurlijk is het balen als je de auto weg doet als je er nog blij mee bent.coupedevil schreef:Gave uitvoering Casper. En jij kan er waarschijnlijk in blijven rijden
De jouwe ook Ian, nice ride! Als het zakelijk in de komende weken voor de verandering eens voor de wind gaat dan kan ik hem misschien blijven rijden. Maar dan spreek ik met mijn hart en niet met m'n verstandIan schreef:Mooie Coupé!!
Jammer van de verkoop, maar zaken gaan voor. Je kan er altijd nog eentje terugkopen :-)
Afgelopen vrijdag mijn coupé nog wat TLC gegeven en bij ons is het dan markt en dan wordt je door iedereen aangesproken (oud en jong).
Onze sponsors