Kikarit

Naar een meet geweest? Klets hier nog ff lekker na.
coendek
Stoepsleutelaar

23 apr 2007, 14:23

Ik kon het niet laten om langs te komen... IK MOEST JE ZIEN BLONDT!!! ;) :lol:

Ik zat voor die livestream te kijken en was zoooo benieuwd dat ik MOEST komen!! ;)

tot snel iedereen!!

xxxx

coen
darkwave
4 op een rij!
4 op een rij!

VEEL

23 apr 2007, 14:40

Wij hebben deze dag enorm genoten. Ook van de classic Mini's, met vaak een heerlijk uitlaatgeluid :mrgreen: .
Arjan en Sleefje: weer goed gorganiseerd, dank daarvoor. Een een zeer goed resultaat voor KIKA.
We stonden wel weer op 1 punt in de route te zoeken, maar kwamen gelukkig van de andere kant een groep MINI's tegen die ook de weg kwijt waren, we stonden letterlijk met de neuzen naar elkaar toe :shock: Snel weer de juiste route gevonden gelukkig. :lol:
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 14:42

Kaj, go for it! Na Rob en zijn Anna begreep ik, nu jij en het zus(je) van Ralph...... 8) 8) :mrgreen: :mrgreen:

Ik begreep van Ralph dat ze ook reed in zijn wagen, goed kaart kan lezen en alles goed bij hield.... :mrgreen: :mrgreen:

Ralph wil wel als hulp dienen denk ik :lol: :lol:

MR
Blont-007
NMC Legend
NMC Legend

23 apr 2007, 15:21

coendek schreef:Ik kon het niet laten om langs te komen... IK MOEST JE ZIEN BLONDT!!! ;) :lol:

Ik zat voor die livestream te kijken en was zoooo benieuwd dat ik MOEST komen!! ;)

tot snel iedereen!!

xxxx

coen
:P
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 15:49

Wie had nou eigenlijk die aanrijding gehad. Volgens mij was het een gele mini?
JCW_Werk
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 15:50

MR schreef:Kaj, go for it! Na Rob en zijn Anna begreep ik, nu jij en het zus(je) van Ralph...... 8) 8) :mrgreen: :mrgreen:

Ik begreep van Ralph dat ze ook reed in zijn wagen, goed kaart kan lezen en alles goed bij hield.... :mrgreen: :mrgreen:

MR
Kaartlezen en rijden kon ze inderdaad goed! 1 kleine misser bij het lezen, maar dat ergeven we haar! :wink:
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 15:59

Was inderdaad een gele MINI. Zo op het eerste gezicht een flinke scheur in de bumper, maar gelukkig geen persoonlijk letsel. Op het moment dat wij passeerden was volgens mij het meeste al geregeld.
Ralph-cooper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 16:15

MR schreef:Kaj, go for it! Na Rob en zijn Anna begreep ik, nu jij en het zus(je) van Ralph...... 8) 8) :mrgreen: :mrgreen:

MR
Helaas heren, ze heeft een vriend. Denk ook niet dat ze nog zo'n mini-fanaat aan kan ;)
MR
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 16:20

He jammer! Als ze de full-size versies van de foto's moet hebben dan laat maar weten. Doe Anneclaire de groeten van ons allen! :lol: :lol: :lol:

MR
Demelza
Be Mini
Be Mini
Contacteer:

23 apr 2007, 16:33

Demelza
Mini Cooper 1.3i, 1998, Hawaiian Blue + Union Jack rooftop
Nissan Figaro, 1991, Pale Aqua
Toyota IQ, 2011, Pearl White
FastBunny
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

23 apr 2007, 16:59

We hebben de rit helaas moeten missen maar zo te horen hebben we wel iets gemist ! 15000€ is een super resultaat :shock:

En wat betreft de race/wegmisbruikers etc discussie, die is er bij elke rit wel. Sommige willen nu eenmaal liever toeren en andere liever de grenzen opzoeken. Persoonlijk vinden we het leuker lekker te toeren en zo af en toe even wat sportiever rijden maar wel binnen de grenzen. Niet iedereen met 200+ PK is hetzelfde zullen we maar zeggen ;)
Afbeelding
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

23 apr 2007, 18:48

Hmm.. jammer dat ik er niet bij was, lekker scheuren :rijden raggen met die Mini's :mrgreen:
nee hoor, pubers gedraag jullie nu eens keer saint
nummer36
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

23 apr 2007, 18:56

Ik kan het bijna niet bijhouden met lezen hier.

Ik heb een top dag gehad we reden lekker in een classic groepje, op de heen weg WUP WUP bedankt voor het brengen ik had namelijk geen route boek en toen ik er wel een had zat ik niet opteletten.

Op de terug weg ook in lekker in een groepje classics gereden en natuurlijk met onze Kleine kan je geen ijskarretje voorbij rijden dus een ijsje eten met z'n allen.

Wat het rij gedrag betreft ik kan me enkele ritten met classics herinneren waar ook als een idioot gereden werd, ik denk niet dat dat met mini/MINI/BINI of wat dan ook temaken heb. Ik heb vorig jaar nog iemand in een classic aangesproken tijdens een rit op zijn rijgedrag.

Organisatie top bedankt ik ben trots op jullie dat jullie toch oud en nieuw bij elkaar gebracht hebben en dat dat bijna € 15000 pietermannen oplevert, en daar hebben we het met een heleboel MINI'S en 36 oudjes toch lekker voor elkaar gekregen en daar gingen we voor.

En hou nou is op met wijzen naar elkaar maar denk aan die pietermannen waar we het met z'n alle voor gedaan hebben.

Iedereen bedankt voor het lachen en tot de volgende keer.

Groetjes Brenda
Robert
NMC Moderator
NMC Moderator

23 apr 2007, 19:12

Jeetje wat een gedoe zeg.... Stel er hebben zich 10 bestuurders "misdragen". Dan hebben er ongeveer 180 bestuurders wel netjes en sociaal weggedrag vertoond. Hopelijk blijft iedereen het wel in een goed perspectief zien, en wordt het gedrag van een zéér beperkt aantal niet gezien als representatief voor alle ongeveer 190 deelnemers.

Op naar de volgende gezellige meeting!
Elmar Nieser
Mod virus alert!
Mod virus alert!
Contacteer:

23 apr 2007, 19:41

Hans schreef:Hmm.. jammer dat ik er niet bij was, lekker scheuren :rijden raggen met die Mini's :mrgreen:
nee hoor, pubers gedraag jullie nu eens keer saint
Jij was er toch? :roll: Ik heb wel een GP gezien dacht ik :s

Terug naar “Afterparty”