Hallo,
De mini trilt/hobbelt aan de achterzijde zo rond de 55km/h, daarvoor en daarna niks en dan weer vanaf een 125km/h.
Heb het nu al met vier verschillende setjes wielen en allemaal gebalanceerd. Heb geen bijgeluiden en geen speling op de wiellagers etc. Wat kan het nog meer zijn? Is er iets wat typisch een kwaal is in de achterophanging?
Heb gezocht, maar kan niets vinden dat hier antwoord op geeft. Dus graag jullie advies.
Bedankt vast!
Trillen achterzijde
- R50ONE
- Nieuw Lid
Bericht
Re: Trillen achterzijde
Heb de laatste dagen een beetje met de bandenspanning zitten spelen en het heeft wel iets geholpen. Zo rond de 50 km/h is het bijna weg, maar boven de 125 km/h blijft.
Tevens branden nu zowel de abs als bandenspanninglampjes constant. Heb het gereset volgens het boekje en dat werkte 1 keer. Nu dus niet meer. Iemand enig idee?
Tevens branden nu zowel de abs als bandenspanninglampjes constant. Heb het gereset volgens het boekje en dat werkte 1 keer. Nu dus niet meer. Iemand enig idee?
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als de lampjes constant branden duidt het op een defect. Kijk maar in je boekje

Even laten controleren bij een garage misschien?

Even laten controleren bij een garage misschien?
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- R50ONE
- Nieuw Lid
Bericht
Even terugkoppeling voor latere lezers. Blijkt toch wiellager voor te zijn en is ook waar de foutmelding van de abs vandaan komt. Van de week een nieuwe erin en dan maar weer eens kijken.
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
los van dat het hobbelt
hoor je ook een soort van schaaf/schuur geluid ergens vandaan komen?
vanuit het stuur bijvoorbeeld?
ik heb dat namelijk wel, als ik naar links stuur, hoor ik het uit de stuur komen!
en het is bij mij ook de wiellager voor!
hoor je ook een soort van schaaf/schuur geluid ergens vandaan komen?
vanuit het stuur bijvoorbeeld?
ik heb dat namelijk wel, als ik naar links stuur, hoor ik het uit de stuur komen!
en het is bij mij ook de wiellager voor!
Onze sponsors