Compressorduk meten
- kevinmini
- Nieuwsgierig
Bericht
Compressorduk meten
Sinds kort heb ik zo'n mooi metertje om mijn compressordruk te meten. Nu is mijn vraag, waar kan ik de sensor plaatsen die de compressordruk meet? Iemand hier een antwoord op of ervaring mee?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
TATATS!!! dat antwoord wil ik ook!!!
ik wil weer zo'n geile meter erin!! 
coen
Re: Compressorduk meten
kevinmini schreef:Sinds kort heb ik zo'n mooi metertje om mijn compressordruk te meten. Nu is mijn vraag, waar kan ik de sensor plaatsen die de compressordruk meet? Iemand hier een antwoord op of ervaring mee?
TATATS!!! dat antwoord wil ik ook!!!

coen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Door een T-stukje op het slangetje te zetten wat linksonder de intercooler (die je het beste er even af kan halen) het inlaatspuitstuk in gaat. Neem een goede kwaliteit slang en niet die doorzcihtige aquarium slang die je met veel setjes meekrijgt. Deze gaat namelijk 100% zeker op den duur lekken (wat te merken is aan een slecht stationair lopende motor en verminderd vermogen).
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
thanks dude!! zelfde dus als op mijn coupe...
dus ff intercooler eraf halen en daaronder aftappen...
pics?? DIY???
thanks in advance berthil!
coen
Berthil schreef:Door een T-stukje op het slangetje te zetten wat linksonder de intercooler (die je het beste er even af kan halen) het inlaatspuitstuk in gaat. Neem een goede kwaliteit slang en niet die doorzcihtige aquarium slang die je met veel setjes meekrijgt. Deze gaat namelijk 100% zeker op den duur lekken (wat te merken is aan een slecht stationair lopende motor en verminderd vermogen).
thanks dude!! zelfde dus als op mijn coupe...
dus ff intercooler eraf halen en daaronder aftappen...

thanks in advance berthil!
coen
- kevinmini
- Nieuwsgierig
Bericht
IK heb een olie druk meter en een meter voor de compressor druk. Beide van raid hp, 52mm, amber kleurig, en wanneer ze uit staan zijn ze volledig zwart.
Ik heb een a-style houder waar ze beide in kunnen, alleen het aansluiten is het meeste werk. Wanneer ze zijn aangesloten zal ik een foto plaatsen.
Welke heb jij?
Ik heb een a-style houder waar ze beide in kunnen, alleen het aansluiten is het meeste werk. Wanneer ze zijn aangesloten zal ik een foto plaatsen.
Welke heb jij?
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze dus ongeveer (hopelijk te zien zonder inloggen)
De klacht van de hp raid is wel dat ze overdag met zon nagenoeg niet et zien zijn, omdat ze inderdaad volledig zwart zijn als ze uit zijn. Om wat te zien moeten ze dus verlicht zijn en er moet nog steeds iets uitgevonden worden wat feller is dan de zon
De klacht van de hp raid is wel dat ze overdag met zon nagenoeg niet et zien zijn, omdat ze inderdaad volledig zwart zijn als ze uit zijn. Om wat te zien moeten ze dus verlicht zijn en er moet nog steeds iets uitgevonden worden wat feller is dan de zon

- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht

@berthil, ik kan het niet zien
heb jij er 1???
cheers
coen
heb er NOG geenkevinmini schreef:IK heb een olie druk meter en een meter voor de compressor druk. Beide van raid hp, 52mm, amber kleurig, en wanneer ze uit staan zijn ze volledig zwart.
Welke heb jij?

@berthil, ik kan het niet zien

cheers
coen
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- kevinmini
- Nieuwsgierig
Bericht
hier staat de serie welke ik heb.... http://212.227.84.30/index.asp?sprache=englisch hopelijk werkt de link...
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors