Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Rianne's PW Dubman - K*T - P109
En Mario maakt alleen meerdere NL platen, want hij moet die kleur speciaal bestellen. Ik dacht minimaal 30 setjes. Dus dat lukt ook niet zo snel.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Mr.Bond
- 4 op een rij!
Bericht
amaai, zijn precies wel stuk strenger als hier
P5ychH0
aah, okee. wist ik niet mushrop

aah, okee. wist ik niet mushrop

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Anders van die plakstrips gebruiken, geen idee wat het precies is. Zit op een grote rol. Ik 'leen' het altijd van de APK-boer. Plak ik de plaat er ff op en done. Je kan er dan gewoon mee rijden, geen probleem. Zonder moeite ook weer te verwijderen, maar zit toch goed vast!
Absoluut een idee!P5ycH0 schreef:https://www.outmotoring.com/platypus-eu ... older.html
Anders van die plakstrips gebruiken, geen idee wat het precies is. Zit op een grote rol. Ik 'leen' het altijd van de APK-boer. Plak ik de plaat er ff op en done. Je kan er dan gewoon mee rijden, geen probleem. Zonder moeite ook weer te verwijderen, maar zit toch goed vast!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
'deugdelijk' zeiden ze toch? Dam kun je plakken wel vergeten hoor...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- bezwi
- Mod virus alert!
Bericht
2de trekoog kopen een plaatje oplassen, ben er bang voor dat je de platypus niet binnen een week uit de USA krijgt.

- Mr.Bond
- 4 op een rij!
Bericht
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=749642
Ik zou het zo in dit type maken ;-)
snel en deftig vast
Ik zou het zo in dit type maken ;-)
snel en deftig vast
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Tijdelijk met tierips vastmaken en de bestelling laten zien op t buro??bezwi schreef:2de trekoog kopen een plaatje oplassen, ben er bang voor dat je de platypus niet binnen een week uit de USA krijgt.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het is niet alsof je de plaat er even af trekt. De aero sideskirts zitten er ook mee vast. Het is drukgevoellige tape heb ik zojuist gevondenKlatsie schreef:'deugdelijk' zeiden ze toch? Dam kun je plakken wel vergeten hoor...

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Of je blijft met plakzooi zitten dat je er bijna met geen mogelijkheid afkrijgt óf je hebt twee kleine gaatjes...
Als je de wagen ooit verkoopt schroeft de volgende eigenaar waarschijnlijk gewoon de plaat erop...
Ja maar wat maakt het dan nog uit of je wel of niet schroeft?BMX schreef:Het is niet alsof je de plaat er even af trekt. De aero sideskirts zitten er ook mee vast. Het is drukgevoellige tape heb ik zojuist gevondenKlatsie schreef:'deugdelijk' zeiden ze toch? Dam kun je plakken wel vergeten hoor...
Of je blijft met plakzooi zitten dat je er bijna met geen mogelijkheid afkrijgt óf je hebt twee kleine gaatjes...
Als je de wagen ooit verkoopt schroeft de volgende eigenaar waarschijnlijk gewoon de plaat erop...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wel aardig boetebedrag ook zeg... 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Denk dat het t zelfde is al wat Lars bedoeld.
De tape haal je er zo weer van af, laat geen sporen achterKlatsie schreef:Ja maar wat maakt het dan nog uit of je wel of niet schroeft?BMX schreef:Het is niet alsof je de plaat er even af trekt. De aero sideskirts zitten er ook mee vast. Het is drukgevoellige tape heb ik zojuist gevondenKlatsie schreef:'deugdelijk' zeiden ze toch? Dam kun je plakken wel vergeten hoor...

Denk dat het t zelfde is al wat Lars bedoeld.
) | bar-end mirrors

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dan is dat een top optie..
Als meneer agent er maar niet hard aan gaat trekken dan...aan de kentekenplaat bedoel ik dan uiteraard...

Als meneer agent er maar niet hard aan gaat trekken dan...aan de kentekenplaat bedoel ik dan uiteraard...

- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je dan toch bezig hebt. Lijm of plak er dan meteen ook de achterkant van een aantal popnagels op. Dan lijkt t iig een stuk echter
BMX schreef:Ja maar wat maakt het dan nog uit of je wel of niet schroeft?Klatsie schreef:Het is niet alsof je de plaat er even af trekt. De aero sideskirts zitten er ook mee vast. Het is drukgevoellige tape heb ik zojuist gevondenBMX schreef:'deugdelijk' zeiden ze toch? Dam kun je plakken wel vergeten hoor...
Als je dan toch bezig hebt. Lijm of plak er dan meteen ook de achterkant van een aantal popnagels op. Dan lijkt t iig een stuk echter

- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die paniek over een (geschroefde) kentekenplaat die simpelweg gewoon op je bumper hoort....... 
Paar gaatjes in de bumper vind ik lang zo erg niet dan om telkens het risico te lopen dat je weer 130 euro mag gaan aftikken, eeuwig zonde!

Paar gaatjes in de bumper vind ik lang zo erg niet dan om telkens het risico te lopen dat je weer 130 euro mag gaan aftikken, eeuwig zonde!

Onze sponsors