Rianne's PW Dubman - Cannuccia goes topless - P120

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Rianne's PW Dubman - K*T - P109

15 mar 2014, 22:47

Heb je dan nog goed geregeld.. Ik kreeg in 2012 meteen de boete, was wel iets minder meen ik ( 90 euro).

@ Richard, had je me niet even eerder kunnen tippen? :klap

Die paar gaatjes in de bumper doet zekers geen pijn, maar ik kan zekers begrijpen dat je het boren van die 'paar gaatjes' tot het aller laatste moment wilt uitstellen.
Richard gaat maandag wel ff langs zijn APK-beun om wat tape voor je te regelen, zo'n aardige man...

Bartje heeft het volgens mij ook wel prima geregeld met zijn magneten in de bumpert.
Afbeelding
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2014, 23:01

Gewoon plakken die handel! :)
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

16 mar 2014, 00:31

Raymond schreef:Heb je dan nog goed geregeld.. Ik kreeg in 2012 meteen de boete, was wel iets minder meen ik ( 90 euro).
Tja jij hebt ook geen vrouwelijke charme [FACE WITH STUCK-OUT TONGUE AND WINKING EYE]
Ronsworld
Bijna verslaafd
Bijna verslaafd
Contacteer:

16 mar 2014, 01:28

Kun je niet iets (laten)maken wat je op het sleepoog punt kunt schroeven?
Soort draadeind met een nummerplaat eraan bevestigd even simplistisch uitgelegd.
Verveeld het je, schroef je hem er weer af, en geen gaatjes in de bumper. :D
ajede
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mar 2014, 02:23

Cannuccia schreef:Ik heb nog een Aero bumper zonder gaten in m'n schuur liggen.... :mrgreen:

Ff bedenken wat ik ga doen. Iig iedereen bedankt voor het mee denken. Gewoon erop schroeven is ook een optie die ik meeneem.
ajede schreef:Die paniek over een (geschroefde) kentekenplaat die simpelweg gewoon op je bumper hoort....... :roll:

Paar gaatjes in de bumper vind ik lang zo erg niet dan om telkens het risico te lopen dat je weer 130 euro mag gaan aftikken, eeuwig zonde! :O
Dat is jouw mening. Ik vind het gewoon mooier zonder kentekenplaat voorop. Ieder z'n ding toch? Dat negatieve gedoe over andermans(/vrouws :mrgreen: )MINI's..... :roll:

En ik het er ruim een jaar zonder problemen mee rond gereden en nu ook nog steeds zonder boete er vanaf gekomen. Dus hoezo WÉÉR 130 euro aftikken?

Hoezo negatief gedoe?? Omdat ik vind dat een paar gaatjes voor de kentekenplaat in een bumper geen "big issue" is, of omdat ik het gewoon niet met je eens ben? Is gewoon een/mijn mening ja, 100%. Zover ik weet is dit een forum en dan mag een ieder reageren zoals hij of zij dat wilt, zowel negatief of positief. Zolang zaken niet kwetsend zijn en of gemeen vind ik ook dat dat zeker moet kunnen. En als iemand het dan eens een keer niet met je eens is en dat dan verwoord, moet je daar maar mee om kunnen gaan en dat dan niet gelijk gaan uitleggen als negatief, want dan kan je beter niks meer posten. En je rijdt met je volle verstand zonder kentekenplaat erop geschroefd (wat je absoluut zelf moet weten, laat dat duidelijk zijn ondanks dat het tegen de wet is), maar dan ook gewoon de (financiële) consequenties aanvaarden mochten die er (weer) zijn......

:mrgreen:
Afbeelding
Guppie
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 mar 2014, 07:21

Gewoon onder in de grill met tie wraps kan prima [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]
*Never Back Down*
speedy
NMC Legend
NMC Legend

16 mar 2014, 09:29

daar wil je zoveel mogelijk frisse lucht dus dat is niet heel slim ;)
Afbeelding
bezwi
Mod virus alert!
Mod virus alert!

16 mar 2014, 10:13

Ik zou eerst voor de snelle oplossing van boven gaan en dan een Platypus (aanbieding) of Grimspeed kopen. Ik vindt de Grimspeed wat flexiber qua plaatsing.
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mar 2014, 10:49

Ik zal bij de volgende meeting m'n boor meenemen om bij alle gaatjeslovers wat extra gaten er bij te zetten.

Die tape wat Richard zei is idd een goeie. Dan doen we je plaat gewoon in een plaathouder en plakken we die op je bumper. Knappe jongen als je dan kan zien of het geplakt of geschroefd is. Als ze vragen wat er tussen zit dan zeggen we gewoon dat dat er tussen zit ter bescherming van je bumper.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

16 mar 2014, 11:15

muzzy je blijft bij mijn auto weg ondanks dat ik gek op gaatjes ben :-D
Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mar 2014, 11:44

kaal = beter.

:mrgreen:
Raj
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

16 mar 2014, 14:25

mushrop schreef:Ik zal bij de volgende meeting m'n boor meenemen om bij alle gaatjeslovers wat extra gaten er bij te zetten.

Die tape wat Richard zei is idd een goeie. Dan doen we je plaat gewoon in een plaathouder en plakken we die op je bumper. Knappe jongen als je dan kan zien of het geplakt of geschroefd is. Als ze vragen wat er tussen zit dan zeggen we gewoon dat dat er tussen zit ter bescherming van je bumper.
Ik zie hem al gaan met zn accu-boor!
Schitterend :dansen :P
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 mar 2014, 14:26

Ik trek m'n stealthpak aan ga stiekem gaatjes boren :mrgreen:
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding

Terug naar “Show your ride”