Lars R53 in de verkoop!
- speedy
- NMC Legend
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Hoop alleen dat de verlaging van 3cm niet te weinig is.... stond er net lekker bij zo met de s-spokes
Re: Lars R53
speedy schreef:ik weet zeker dat het gruwelijk dik gaat staan 8-)
Hoop alleen dat de verlaging van 3cm niet te weinig is.... stond er net lekker bij zo met de s-spokes

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Re: Lars COOPER S R53 Verlaagd + Foto's!
FF fotosjoppen Lars hahahaha_____Lars schreef:de 29e de Tenzo R van Erwin ophalen , ben benieuwd hoe het gaat staan onder mijn mini

Respect 2 All 

- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Hahah ja als ik het kon had ik het al lang gedaan, maar ik twijfel er niet aan dat het super dik gaat worden!
Re: Lars COOPER S R53 Verlaagd + Foto's!
Erwin CS schreef:FF fotosjoppen Lars hahahaha_____Lars schreef:de 29e de Tenzo R van Erwin ophalen , ben benieuwd hoe het gaat staan onder mijn mini![]()
Hahah ja als ik het kon had ik het al lang gedaan, maar ik twijfel er niet aan dat het super dik gaat worden!

- speedy
- NMC Legend
- minimblik
- 4 op een rij!
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Haha! Heb net gekeken het is ongeveer maar een halve cm wat ik verlies dus het is alsnog super dik en geen SUV stand gelukkig.minimblik schreef:Paar zakken zand of potgrond in de kofferbak doet wonderen
- minimblik
- 4 op een rij!
Bericht
Tuurlijk is het super dik waarschijnlijk zie je het verschil niet eens.. ik rij met een jcw verlaging en ook die staat niet op suv stand 

- speedy
- NMC Legend
Bericht
als ik al geen twee sets had dan had ik ze gekocht wat die wielen zijn gruwelijk dik en weet ook zeker dat ze op jou ride zullen staan 

- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Als jij het zegt dan zal het helemaal goed komen Daiel
, Nu nog 2 weekjes wachten
speedy schreef:als ik al geen twee sets had dan had ik ze gekocht wat die wielen zijn gruwelijk dik en weet ook zeker dat ze op jou ride zullen staan
Als jij het zegt dan zal het helemaal goed komen Daiel

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoals die was van mij met JCW verlaging

En met een schroefset

En Lars gaat super worden man, dikke wieltjes heb je hoor

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Is niet te vergelijken met wat Lars heeft heminimblik schreef:Tuurlijk is het super dik waarschijnlijk zie je het verschil niet eens.. ik rij met een jcw verlaging en ook die staat niet op suv stand
Zoals die was van mij met JCW verlaging

En met een schroefset

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
Thnx Casper
, jou roadster blijf ik ook elke keer weer super dik vinden
. Wordt tijd dat ik langs een meeting kom als de velgjes eronder liggen!!
Casper schreef:Is niet te vergelijken met wat Lars heeft heminimblik schreef:Tuurlijk is het super dik waarschijnlijk zie je het verschil niet eens.. ik rij met een jcw verlaging en ook die staat niet op suv stand
Zoals die was van mij met JCW verlaging![]()
En met een schroefset![]()
Thnx Casper

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
en altijd gezellig Lars ben heel benieuwd

Roadster? hahaha sinds wanneer kan me dak eraf?_____Lars schreef:
Thnx Casper, jou roadster blijf ik ook elke keer weer super dik vinden

- _____Lars
- 4 op een rij!
Bericht
owww shit ben half aan het slapen laat geworden gister hahahah. En blijft een dikke Coupe natuurlijk
Casper schreef:Roadster? hahaha sinds wanneer kan me dak eraf?_____Lars schreef:
Thnx Casper, jou roadster blijf ik ook elke keer weer super dik vinden
en altijd gezellig Lars ben heel benieuwd
owww shit ben half aan het slapen laat geworden gister hahahah. En blijft een dikke Coupe natuurlijk

- _____Lars
- 4 op een rij!
Onze sponsors