Met glasfiber deurpanelen is de auto weer 10kg lichter ondanks Countryman rail van 2 kg.

Weet ik niet, ik ga binnenkort een keer wegen want qua gewichtsmodificaties ga ik alleen het dak nog doen.Daveke-Orranje schreef:Wat weegt ie nu?
Wat is er dan aan de beurt?Berthil schreef:Weet ik niet, ik ga binnenkort een keer wegen want qua gewichtsmodificaties ga ik alleen het dak nog doen.Daveke-Orranje schreef:Wat weegt ie nu?
Jesus, dat is een flinke smak geld.Berthil schreef:De kit kan rond de 2000 Euro kosten, veel onderdelen moeten vervangen worden om de kit mogelijk te maken en de Audi S3 FMIC is ook niet gratis
Karretje staat klaar en kom ik binnenkort langs brengen.
Maar zou je met 15 psi vs +/- 20+ psi uit een compressor niet juist meer betrouwbaarheid krijgen? Ik zit hier enkel maar wat hardop te denken, geen idee hoe betrouwbaar zoiets zou zijn bij extreem gebruik namelijk.Berthil schreef:Het moet wel heel blijven, ik geloof niet dat een R53 met dikke turbo heel veel Ringkilometers gaat maken. Ik denk dat 300pk wel de max is, daarboven ga je dik inleveren op betrouwbaarheid.
Voor mij is een R53 synoniem met kompressor, zonder kompressor is het geen R53 meer
2000 Euro lijkt veel geld maar heb ik dat 10 jaar geleden al betaald voor alleen een watergekoelde intercooler! Vergeleken met jaarkaart, benzine en banden in één seizoen is het ook niet te veel
Onze sponsors