Auto staat nog steeds op de brug, de remleidingen achter zijn aan beide kanten afgebroken (die koppelingetjes) bij de demontage ervan....... Daardoor duurt het allemaal een stukje langer en zal de Mini pas morgenvroeg helemaal klaar zijn!
Heb al wel de uitlaat eronder gezien en die hangt precies zoals ik em wilde, de eindtips komen er net ver genoeg onderuit zodat je de inscriptie ziet en meer ook niet, echt top!
Hoopte dat het geluid een stuk minder zou zijn dan met de huidige set up, maar omdat ik nu naar een 2,5 inch systeem ging met sportkat was het misschien meer hoop dan anders wat..
Wat schetst mijn verbazing, hij is veel stiller dan ervoor! Weet natuurlijk niet of er nog veel zal gaan wijzigen erin, maar dat verwacht ik niet echt. Dus dat is (in mijn ogen) ook positief.
Wil namelijk wel een zo goed mogelijke flow enz, maar met zo min mogelijk herrie omdat ik de auto ook zakelijk gebruik en op de snelweg het fijn vind normaal te kunnen praten en telefoneren......
Mooi klote van je remleidingen man, maar gelukkig niet iets wat relatief "makkelijk" te fixen is...
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Mooi hoor ben benieuwd. En wat je geluid betreft eeeeuh het moet wel nog inbranden he dus hij gaat qua volume echt nog iets luider worden. En dat duurt best ff als ik zie lees hoor het verschil met hoe me uitlaat niet klonk en nu is dat echt een verschil.
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Looks zijn echt zoals ik me had voorgesteld, maar is toch altijd afwachten als de uitlaat eronder zit. Was mij ook verteld toen ik het systeem bestelde dat de eindtips verstelbaar zouden zijn, maar dat hebben ze gewijzigd laatst bij de produktie en dat wist de verkoper niet die ik had gesproken. Dus baalde in 1e instantie omdat ik zag dat de eindtips gewoon gelast zijn op de laatste demper, niks verstelbaar....
Maar ze komen precies ver genoeg eronder uit zodat je het gegraveerde kan lezen, voor mij precies goed. Hou er niet van als die tips te ver naar achter steken....
Qua sound wacht ik het gewoon maar even af. Vanmiddag ff snel gestart en toen klonk het echt lang niet zo hard als wat het deed met het Quicksilver systeem (2 1/8 inch systeem zonder middendemper maar met OEM katalysator).
Als ie morgen klaar is ga ik wel even stukje rijden, ff goed horen....
En misschien kom ik wel even naar Den Haag Casper, leuk ritje!