(je ziet mij toch niet met van die lelijke rode spiegelkappen rondrijden?!

Brenda, komen we zowel op het 147forum als hier elkaar tegen, maar niet in real life tijdens de KIKA rit....zonde!! Heb je denk wel gespot met je #36 op de deur.nummer36 schreef:Ik kan het bijna niet bijhouden met lezen hier.
Ik heb een top dag gehad we reden lekker in een classic groepje, op de heen weg WUP WUP bedankt voor het brengen ik had namelijk geen route boek en toen ik er wel een had zat ik niet opteletten.
Op de terug weg ook in lekker in een groepje classics gereden en natuurlijk met onze Kleine kan je geen ijskarretje voorbij rijden dus een ijsje eten met z'n allen.
Wat het rij gedrag betreft ik kan me enkele ritten met classics herinneren waar ook als een idioot gereden werd, ik denk niet dat dat met mini/MINI/BINI of wat dan ook temaken heb. Ik heb vorig jaar nog iemand in een classic aangesproken tijdens een rit op zijn rijgedrag.
Organisatie top bedankt ik ben trots op jullie dat jullie toch oud en nieuw bij elkaar gebracht hebben en dat dat bijna € 15000 pietermannen oplevert, en daar hebben we het met een heleboel MINI'S en 36 oudjes toch lekker voor elkaar gekregen en daar gingen we voor.
En hou nou is op met wijzen naar elkaar maar denk aan die pietermannen waar we het met z'n alle voor gedaan hebben.
Iedereen bedankt voor het lachen en tot de volgende keer.
Groetjes Brenda
Als ik MINIJCW was kocht ik een GP. Andere vleugel/achterklep er op als je die niet bevalt, en je hebt een zeer fijn sturende auto met genoeg plaast achterin voor de hondRies schreef:Dus die GP's rijden tenminste ook nog wel rond.
(op autotelegraaf alleen al staan er al 6 te koop, er zouden er toch 20 in NL zijn)
druk druk drukPeerkie schreef:Berthil, je moet je eigen avatar nog aanpassen!
Onze sponsors