Hallo forummers,
Afgelopen vrijdag heb ik mijn Mini Paceman opgehaald bij NobraCars in Helmond. Het is een auto die door BMW Nederland is opgekocht vanuit een failliete boedel. Er stonden bij aanschaf dus pas 5.745 KM op de teller en hij is 5 maanden oud. Eigenlijk nog nieuw.
De auto rijdt super ! Gisteren al heerlijk wat kilometertjes gemaakt en dan vooral op bochtige binnenweggetjes. Ik vind het weggedrag erg goed , lekker direct en strak! Ook het comfort, ik kom uit een Nissan Qashqai, ( of is dit vloeken in de kerk) valt helemaal niet tegen.
De binnenruimte is oké, er kunnen 4 volwassenen in. Ook de kofferruimte is redelijk ruim. Met zachte tassen kun je een boel kwijt. En het interieur is een lust om naar te kijken. Daar ben je niet zomaar op uit gekeken.
Sportstoeltjes, sportonderstel en een sportstand....mij hoor je niet klagen!
Gisteren al wat fotootjes gemaakt. Ik zal ze proberen te posten in mijn album.
Groetjes ReneR61
Eerste ervaringen met de Mini Cooper Paceman
- ReneR61
- Leerling Mini lid
- ReneR61
- Leerling Mini lid
Bericht 

Re: Eerste ervaringen met de Mini Cooper Paceman

ReneR61 , Paceman 1.6 Royal Grey , Juni 2013
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gefeliciteerd met je aankoop! Leuke kleuren samenstelling. Veel rijplezier 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Erg mooie auto!
Ik vind de Paceman een heel gaaf model en ze zijn lekker exclusief.
Veel plezier ermee!

Veel plezier ermee!

- Credit
- One wheel wonder
Bericht
Dikke bak!
Beetje jaloers moet ik zeggen
Maak is een paar foto's van het interieur, ik ben benieuwt!
Veel plezier er mee
Beetje jaloers moet ik zeggen

Maak is een paar foto's van het interieur, ik ben benieuwt!
Veel plezier er mee

- ReneR61
- Leerling Mini lid
Bericht
@ Ivo:Dank je wel !
Wat ik begrijp is dat de Paceman onder de echte Mini liefhebbers Not Done is. Een overbodige auto. Ik begrijp dit niet helemaal,want wat is overbodig? Ik wilde een Mini die en ruimte biedt en het Mini rijgedrag heeft. Nou, dat heeft deze wagen en hij ziet er nog eens gaaf uit ook. Dus vandaar mijn keuze voor deze auto.
Wat ik begrijp is dat de Paceman onder de echte Mini liefhebbers Not Done is. Een overbodige auto. Ik begrijp dit niet helemaal,want wat is overbodig? Ik wilde een Mini die en ruimte biedt en het Mini rijgedrag heeft. Nou, dat heeft deze wagen en hij ziet er nog eens gaaf uit ook. Dus vandaar mijn keuze voor deze auto.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Precies je moet je gewoon niks aantrekken van wat andere mensen van je auto vinden. Je moet doen wat je zelf wilt en als je op zoek bent naar ruimte en MINI rijgedrag/looks dan is een Paceman een uitstekende keuze wat mij betreft!ReneR61 schreef:@ Ivo:Dank je wel !

- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Gefeliciteerd met je aankoop! Net auto en mooie foto's 

- Sturmer
- One wheel wonder
Bericht
Veel rijplezier
De paceman rijdt heerlijk, als vervanging van de mini heb wel eens een paceman S JCW meegekregen van de daler, ik kan je vertellen een beest.. en echt mini waardig. Jouw Paceman heeft een hele chique kleurstelling, werkelijk prachtig!ReneR61 schreef:@ Ivo:Dank je wel !
Veel rijplezier

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Prachtige Paceman heb je daar.
Gefeliciteerd.
Ik moet nog een kleine 2 maand wachten en dan rij ik ook rond in een Paceman.

Ik moet nog een kleine 2 maand wachten en dan rij ik ook rond in een Paceman.

- ReneR61
- Leerling Mini lid
Bericht
@Clubhouse : Het is het wachten meer dan waard! Je zult er geen spijt van krijgen. En je rijdt vrij exclusief in een Paceman! Vorige week stonden er 183 op kenteken. Waarom duurt het trouwens nog zo lang?
Succes met wachten.
Succes met wachten.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Wagen moet nog gemaakt worden.
Gaat pas in week 18 in productie.
Gaat pas in week 18 in productie.
Onze sponsors