Mini Cooper S Roadster
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Mini Cooper S Roadster
17" ftw
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Raymond
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Louis gaat deze de aankomende jaren niet wegdoen vrees ik.
Haha, hallucinerende Max ..maximiliaan schreef:Ja....ALS hij voor de 18 inch versie moest gaan...ik zeg, gewoon leuk die r112's die in de garage liggen er terug onder en deze doorschuiven naar mij. TOTAAL andere situatie RaymondRaymond schreef:How how, ik heb er al een 'gereserveerd' sticker op geplakt vrijdag..maximiliaan schreef:Bah Louis, bah wat lelijk ;-) ....geef ze maar gauw hier dan help ik je er vanaf en gooi ik ze er bij mij onder![]()
![]()
Nee, ik maak een geintje, ze staan m geweldig, zeker als je het ziet in het eggie!![]()
![]()

Louis gaat deze de aankomende jaren niet wegdoen vrees ik.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Mini Cooper S Roadster
Zo vandaag was weer mod time
Eerst de Forge intercooler gemonteerd.

Daarna de nieuwe LED Dagrij/mistlamp units gemonteerd....

Gelijk maar het JCW logo naar de ondergril laten verhuizen.
Tussendoor werd de Roadster van Ariane & Richard ook voorzien van LED Dagrij/mistlamp units. Was weer gezellig
En als laatste speeltje nog de strobe lampjes aangesloten...
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
en als het donker is ziet dat er zo uit:
Ik denk dat ik Ilse maar niet moet zeggen waar het knopje zit voor die strobe lights
We hadden nog geprobeerd de andere strobes in de ondergril te monteren maar die kregen we zo 123 niet mooi gemonteerd... Denk dat dit ook wel voldoende is...

Eerst de Forge intercooler gemonteerd.

Daarna de nieuwe LED Dagrij/mistlamp units gemonteerd....

Gelijk maar het JCW logo naar de ondergril laten verhuizen.
Tussendoor werd de Roadster van Ariane & Richard ook voorzien van LED Dagrij/mistlamp units. Was weer gezellig
En als laatste speeltje nog de strobe lampjes aangesloten...
en als het donker is ziet dat er zo uit:
Ik denk dat ik Ilse maar niet moet zeggen waar het knopje zit voor die strobe lights

We hadden nog geprobeerd de andere strobes in de ondergril te monteren maar die kregen we zo 123 niet mooi gemonteerd... Denk dat dit ook wel voldoende is...
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij is weer fijn.... Erg mooi man. Ben niet zo gek van die strobe lampen maarja als je ze toch hebt liggen
Zo'n IC dat is toch wel erg mooi hoor en na je mailtje
ff denken. Is die nou af Louis

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

Hij is weer fijn.... Erg mooi man. Ben niet zo gek van die strobe lampen maarja als je ze toch hebt liggen

Zo'n IC dat is toch wel erg mooi hoor en na je mailtje

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Ik zeg niks meer Casper.... Maar het wordt wel steeds moeilijker iets te vinden om te modden... Dat is dan weer een voordeel. 

- BoySteketee
- 4 op een rij!
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
- Sven
- Volledig MINI minded!
- UKRyan
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Das makkelijk bij de volgende toertocht, dan rijdt Louis gewoon voorop. 

- coert60
- Mod virus alert!
Onze sponsors