Hallo mense!
1)ik heb even een vraagje over de zwarte strip bij je uitlaat. Ik krijg vrijdag mn milltekje, en moet dus mn zwarte strip van mn cooper vervangen. Ik dacht dit is een makkie, maar lees dus dat je de achterbumper eraf moet halen.
Geldt dit alleen voor de gedeeltelijke wielkastranden die ook bij de strip geleverd zijn, of ook voor de strip aan de achterkant van mn mini.
Hopelijk hoeft de achterbumper er niet af, want anders moet ik dat bij van der velden laten doen en of ze het daar weten weet ik ook niet echt.
2)O ja, en past de strip van een cooper S gewoon zo op een cooper, of moeten die randen aan de zijkant er ook op(anders laat ik dat gewoon zitten), of is dat niet mogelijk
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!
Zwarte strip. Achterbumper eraf?
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De bumper hoeft er niet af.
De randen zitten voor extra stevigheid vast met een paar schroeven, maar daar red je het niet alleen mee. De randen moeten (met best brute kracht) eraf getrokken worden. Ze zitten namelijk vastgeklikt. Veel klikkers die muurvast zitten. Let bij het eraf trekken dat je met een hand de bumper tegenhoud om zo de vorm te behouden.
De randen zitten voor extra stevigheid vast met een paar schroeven, maar daar red je het niet alleen mee. De randen moeten (met best brute kracht) eraf getrokken worden. Ze zitten namelijk vastgeklikt. Veel klikkers die muurvast zitten. Let bij het eraf trekken dat je met een hand de bumper tegenhoud om zo de vorm te behouden.
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij iets van 4 of 5, gewoon even goed kijken of je niks vergeet. SuccesRayyyy schreef:oke dus een paar schroefjes losdraaien bij de rand, en daarna gewoon eraf trekken? Hoeveel schroefjes zijn dit ongeveer?
Onze sponsors