Zo vandaag bij Ekris in Velp heeft de Roadster zijn eerste beurtje gehad. 21.000 km staat er nu op. Voordeel is de TLC die ik bij aankoop heb afgesloten (thanks Stefan) dus ik hoefde niks te betalen. Iedereen die een nieuwe MINI koopt -> sluit TLC af!
Monteur kwam ook naar buiten gereden met een smile op zijn gezicht... "Hij is erg gaaf" zei hij
Mini Cooper S Roadster
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- BoySteketee
- 4 op een rij!
- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Ja nog nooit een nieuwe gekocht dus dan weet je dat ook niet he
Re: Mini Cooper S Roadster
Aha weer wat geleerdboris_brznjef schreef:TLC is een onderhoudspakket wat je bij je mini koopt als je een nieuwe mini koopt.Dan is het onderhoud de eerste 2 jaar maar 1 bedragBoySteketee schreef:Is dat een soort garantie Louis? Dat TLC he..

- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Bijna goed Boris Ik heb ook TLC Het is voor elke MINI die je bij een MINI dealer koopt, enigste voorwaardes zijn niet ouder dan een 1 jaar en hij mag nog niet in onderhoud zijn geweest dus voor zijn eerste servicebeurt. Dan koop je voor een bepaald bedrag het onderhoud af. Op de remmen en de koppeling naBoySteketee schreef:Aha weer wat geleerdboris_brznjef schreef:TLC is een onderhoudspakket wat je bij je mini koopt als je een nieuwe mini koopt.Dan is het onderhoud de eerste 2 jaar maar 1 bedragBoySteketee schreef:Is dat een soort garantie Louis? Dat TLC he..Ja nog nooit een nieuwe gekocht dus dan weet je dat ook niet he

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Idd... 5 jaar of 80.000 km voor €250.
Alle servicebeurten, olie, filters, ect... incl arbeidsloon. Is in mijn ogen gewoon dom als je dit niet doet bij aanschaf. Als ik MINI was zou ik de nieuwprijs gewoon met €250 ophogen en dan 5 jaar of 80.000 km gratis onderhoud geven....
En wat Casper zegt klopt... Ik werd hierover getipt door Stefan(740) en had het met Casper erover... net 2 weken voordat Casper zijn eerste beurt had. Perfect timing dus.
Alle servicebeurten, olie, filters, ect... incl arbeidsloon. Is in mijn ogen gewoon dom als je dit niet doet bij aanschaf. Als ik MINI was zou ik de nieuwprijs gewoon met €250 ophogen en dan 5 jaar of 80.000 km gratis onderhoud geven....
En wat Casper zegt klopt... Ik werd hierover getipt door Stefan(740) en had het met Casper erover... net 2 weken voordat Casper zijn eerste beurt had. Perfect timing dus.
- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Klinkt heel schappelijk van MINI, goed om te onthouden als er nog eens een andere MINI komt 

- ajede
- Volledig MINI minded!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Sterker nog alles wat je na je eerste beurtje laat doen is gratis, je mag zelfs ussendoor oliechecks laten doen als er dan iets bij moet dan vullen ze hem bij. Of als je zelf hebt gedaan dan mag je de reservefles bij laten vullen. en het maakt niet uit naar welke dealer je gaat.

- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Zo de ringen waren binnen 24 uur binnen...
Dit is het resultaat:

Hij moet nog ff inzakken. Komt net van de krik...
Dit is het resultaat:

Hij moet nog ff inzakken. Komt net van de krik...
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gave wielen Louis! De Tenzo's stonden mooi, maar deze passen beter bij de auto imo. 

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat waren jou vorige wielen, Rota subzero bedoel ik....
Geintje natuurlijkspeedy schreef:tenzo ?

- marinusrules
- Be Mini
Onze sponsors