Turbootje...naar een nieuwe MINIfan.
- Ivo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Mooi dat die strepen en S-tankdop er nog op gaan komen. Ik zag net nog je eerste topic uit augustus vorig jaar waarin je nog dacht dat je hem al in november zou krijgen
. We zijn nu toch een half jaartje verder, maar dit was toch wel een erg mooie manier om hem te krijgen
.

- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Veel plezier met je nieuwe MINI! Leuke manier om 'm zo afgeleverd te krijgen!
Tankdopfoutje!
Er worden wel foutjes gemaakt bij de R56 productie.
Jij een Cooper tankdop en Hein een rechts sturende hemelbekleding (Hein heeft zonneklep rechts en handvat links).
Tankdopfoutje!
Er worden wel foutjes gemaakt bij de R56 productie.
Jij een Cooper tankdop en Hein een rechts sturende hemelbekleding (Hein heeft zonneklep rechts en handvat links).
- henkietenk
- Volledig MINI minded!

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hij staat je in ieder geval erg goed! Heb gisteren veel voor en achter je gereden en ik moet zeggen dat hij er ontzettend netjes uit ziet!
Erg gezellig gisteren.
Ik hoop dat je er gruwelijk veel plezier van mag hebben! Dat mag ook wel na zo'n tijd wachten. Eind goed, al goed.
Tot snel!
Ik hoop dat je er gruwelijk veel plezier van mag hebben! Dat mag ook wel na zo'n tijd wachten. Eind goed, al goed.
Tot snel!

- florisvandam
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
ziet er super uit je nieuwe autootje, je hebt er lang op moeten wachten maar is het achterad allemaal waard toch??
Hield je het wel een beetje droog toen je hem voor het eerst zag???
gr.
Floris
Hield je het wel een beetje droog toen je hem voor het eerst zag???
gr.
Floris
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Kever
- One wheel wonder

Bericht
Ja foutjes worden er inderdaad gemaakt, bij ons zijn ze vergeten de elektrisch inklapbare spiegels te monteren!
Mooie kar turbootje en veel plezier ermee.
Groeten Kever.
Mini Poeper schreef:Veel plezier met je nieuwe MINI! Leuke manier om 'm zo afgeleverd te krijgen!
Tankdopfoutje!
Er worden wel foutjes gemaakt bij de R56 productie.![]()
Ja foutjes worden er inderdaad gemaakt, bij ons zijn ze vergeten de elektrisch inklapbare spiegels te monteren!
Mooie kar turbootje en veel plezier ermee.
Groeten Kever.
- turbootje
- Volledig MINI minded!

Bericht
Toch gaat ie als de brandweer, vind ik. Ondanks dat ik maar max. 4000 toeren mag rijden!!! Dat belooft wat..enne: ik kan tijdens de inrijdperiode nog ff oefenen in een Kart..toch Ida????
@ Floris:
Nee, niet helemaal droog gehouden...maar dat wist je al zo te horen!
Ik ben inmiddels de hele dag aan het verzinnen waar ik ´s avonds nog ´ns heen kan rijden...
Nooit verwacht dat ik nog ´ns een autorijverslaving op zou lopen!!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!
Wanneer is de volgende meeting???!!!!
hahaha...ECH NIE!! Wij kwamen steeds overal als laatste aan... Volgens Marcel rijd ik als een `ouwe krant`Ries schreef:Mooi wagentje en hopelijk heb je hem de eerste km's rustig ingereden of was jij...........
Toch gaat ie als de brandweer, vind ik. Ondanks dat ik maar max. 4000 toeren mag rijden!!! Dat belooft wat..enne: ik kan tijdens de inrijdperiode nog ff oefenen in een Kart..toch Ida????
@ Floris:
Ik ben inmiddels de hele dag aan het verzinnen waar ik ´s avonds nog ´ns heen kan rijden...
Nooit verwacht dat ik nog ´ns een autorijverslaving op zou lopen!!
Bedankt allemaal voor jullie lieve reacties!
Wanneer is de volgende meeting???!!!!
- Arjan
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ha supergefeliciteerd met je eigen MINI 
Wat een superdag heb jij gehad afgelopen zondag!!
Helaas het "moment suprème" niet meegekregen, maar gelukkig de foto's achteraf gezien
COOOL!!
veel plezier ermee en nu lekker rijden
Wat een superdag heb jij gehad afgelopen zondag!!
Helaas het "moment suprème" niet meegekregen, maar gelukkig de foto's achteraf gezien
COOOL!!
veel plezier ermee en nu lekker rijden
Lekker touren met de MINI CLUBMAN D Sparkling Silver-Silver-Silver
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!

Bericht

Zelfs ik vind het spannend!
Zeker niet!turbootje schreef:Morgen bij Youri m´n stripkes erop!!!!Spannend spannend spannend..
en volgens mij ben ik niet de enige bezoeker bij Badsmini morgen!!!..
Zelfs ik vind het spannend!

Onze sponsors