Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Martijn's Coopertje (uitlijnen P134)
Nee, op het oog even lang gemaakt als de originele, maar de draagarm is er natuurlijk ook vanaf geweest. Alles zag gewoon vast, dus ook geen last van gehad oid...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wat Top Gear afleveringen aan het inhalen, zag ik eens wat bekende achtergronden...

A93 - As seen on Top Gear by MartijnKoevoets, on Flickr

A93 - As seen on Top Gear by MartijnKoevoets, on Flickr
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
ik heb met veel plezier je topic door zitten lezen Martijn erg leuk en mooie foto's hoor eccht goed gemaakt mooie impressie. leuk dat vergelijk met de Top gear auto/foto. Daarom met dit soort foto's altijd je auto van links naar rechts zetten he zie de topgear foto (oldschool regel) net als het horloge altijd op 10 voor 14 staat. komt qua beeld anders over de weg loopt op een foto ook altijd volgens old school van links boven naar rechts onder maar dat is mierengeneuk. hele leuke impressie ik heb de route ook opgeslagen want wil dat altijd nog eens gaan doen

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
*uche-kuche*
Afgelopen maandag bij Spenki ingeleverd voor groot onderhoud, dus binnenkort een flinke update hier. Na 192.000km eindelijk verlost van daily duties, dat doe ik namelijk voortaan hiermee.
Afgelopen maandag bij Spenki ingeleverd voor groot onderhoud, dus binnenkort een flinke update hier. Na 192.000km eindelijk verlost van daily duties, dat doe ik namelijk voortaan hiermee.

- marinusrules
- Be Mini
Bericht
Re: Martijn's Coopertje (geen daily meer P135)
Zag hem dinsdag staan bij Roy, dikke kart! Een flinke was beurt kan hij trouwens wel gebruiken 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht 
Ik ben benieuwd!
Mocht ook wel na bijna 7maanden uberhaupt geen nieuwsMartijnGizmo schreef: binnenkort een flinke update hier.

Ik ben benieuwd!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja! Update.... van die striping bijvoorbeeld! Net echt... 
Ohja; geniale daily

Ohja; geniale daily
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik heb jou auto gezien bij Roy en je mag hem wel wat tlc geven ipv alleen dikke mods ervoor te kopen :-D
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou zeggen: grijp deze unieke kans voor de ultieme voor-/na-foto's van je detail-kunsten! 

- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Martijn!
je auto word beetje bij beetje schoon zo in de regen!
maareee waar heb je die brace vandaan?!
:D
die moet ik namelijk ook nog hebben!
je auto word beetje bij beetje schoon zo in de regen!

maareee waar heb je die brace vandaan?!

die moet ik namelijk ook nog hebben!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wanneer haal je hem op?
Wel een beste uitdaging...
MartijnGizmo schreef:Ik zou zeggen: grijp deze unieke kans voor de ultieme voor-/na-foto's van je detail-kunsten!
Wel een beste uitdaging...

Onze sponsors