Mini embleem stuurwiel
- Mini One Pepper
- One wheel wonder
Bericht
Mini embleem stuurwiel
Het Mini logo op mijn stuurwiel (sportstuur 3-spaaks) is behoorlijk gekrast. Graag zou ik alleen dit embleem vervangen, volgens mij is dit gewoon te lijmen. Weet iemand hoe ik zo'n embleem op de kop kan tikken?
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Re: Mini embleem stuurwiel
Het embleem in je stuur hoort bij je airbag en is niet los te bestellen.
Je kan natuurlijk een nieuwe airbag plaatsen, maar dat is een duur geintje.
Volgens mij zijn in het verleden wel mensen geweest hier die geprobeerd hebben het logo te vervangen, maar dat was dacht ik niet echt succesvol. Probeer even te zoeken naar oude topics hierover.
Je kan natuurlijk een nieuwe airbag plaatsen, maar dat is een duur geintje.
Volgens mij zijn in het verleden wel mensen geweest hier die geprobeerd hebben het logo te vervangen, maar dat was dacht ik niet echt succesvol. Probeer even te zoeken naar oude topics hierover.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die zijn volgens mij niet los te koop....
Een MINI zoeken waarvan de airbag geklapt is? Misschien dat Spenki nog zoiets in de hoek heeft liggen...?
Anders een compleet niet airbag kopen, maar dat lijkt mee een dure aangelegenheid....
Een MINI zoeken waarvan de airbag geklapt is? Misschien dat Spenki nog zoiets in de hoek heeft liggen...?
Anders een compleet niet airbag kopen, maar dat lijkt mee een dure aangelegenheid....
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Ik kan er wel aan komen, alleen niet meer voor de prijs van toen... Is ook niet een originele, maar soort dikke embossed sticker 
viewtopic.php?t=33066

viewtopic.php?t=33066
- Mini One Pepper
- One wheel wonder
Bericht
Ik was er inderdaad van op de hoogte dat dit enkel met de hele airbag vervangen kan worden, echter wordt dit een beetje (te) kostbaar. De optie van Remonvdh klinkt interessant; je hebt een PB.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors