@red_devil: 2 jaar geleden heb ik een website gemaakt waar een vriend van mij z'n foto's en videos van de Gumball 3000 die hij deed in z'n 360 spider kon plaatsen, van daaruit is het een beetje gegroeid en via een paar andere domeinen uiteindelijk gtspirit.com geworden waar ik samen met een paar andere verslag doe van zo'n beetje alle Gumball 3000 achtige rallies in de wereld.
@coendek: Ze hebben een checkpoint op het Waterlooplein in Amsterdam. Als het goed is verschijnt hier ook een groot scherm waarop de bezoekers en fans zoet gehouden worden met beelden van de Gumball van vorig jaar en misschien van de start in London die dag.
Gumball 3000 naar Amsterdam
- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
http://forum.gtspirit.com/gumball-2007- ... t2799.html
Groeten
Des
Ja ik denk het wel. Voor de meest up-to-date informatie kan je het beste even hier naar toe gaan:Ries schreef:@Des weet je of ze via Hazeldonk NL in zullen rijden. Ik heb het idee om met een paar vrienden dan eens te gaan kijken bij Hazeldonk op een viaduct ofzo. Lijkt me wel gaaf om ze onder je langs zien te knallen.
http://forum.gtspirit.com/gumball-2007- ... t2799.html
Groeten
Des
Des - GT spirit . com
Current ride:
Saphire Black BMW 320i Coupe
Ex rides:
Astro Black Mini Cooper S Works
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- Des
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik vlieg naar London voor de start, kleine kans dat ik op tijd terug ben in Amsterdam voor het checkpoint.MR schreef:Des, ga jij kijken die zondag? Gaan we meeten in Amsterdam op het Waterlooplein?
MR
Des - GT spirit . com
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
Current ride:
Ex rides:
Casablanca White Audi S8
- MR
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja in de ANWB parkeergarage Waterlooplein of de STOPERA parkeergarage.....
Dat werkt het beste. Je mag hem ook gratis bij me in Amsterdam Noord parkeren. Dat mogen er meer en dan rijden we gewoon met 1 mini naar het event. Scheelt aardig in de parkeerkosten!
MR
Dat werkt het beste. Je mag hem ook gratis bij me in Amsterdam Noord parkeren. Dat mogen er meer en dan rijden we gewoon met 1 mini naar het event. Scheelt aardig in de parkeerkosten!
MR
Onze sponsors