Coming home/ Licht pakket aanzetten
- simo
- Nieuw Lid
Bericht
Coming home/ Licht pakket aanzetten
Weet iemand hoe ik mijn licht zicht pakket kan inschakelen.. Ik heb echt van alles geprobeerd maar kom er niet uit.. alvast bedankt
- zmorf
- Bijna verslaafd
Bericht
Re: Coming home/ Licht pakket aanzetten
Dit moet je laten in programmeren door een Dealer.
Is zelfs niet bij ieder type mogelijk
Is zelfs niet bij ieder type mogelijk
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Als je de Home Coming Lights bedoelt: MINI uitzetten, sleutel uit contact, en dan grootlicht seintje geven.
Indien Home Coming Light is geactiveerd, dan blijven je lampen een tijdje branden (standaard 40 seconden). In die tijd kun jij dan de auto op slot doen, en verlicht naar de huisdeur lopen...
Als Home Coming Lights niet is geactiveerd, dan moet de MINI effe aan de computer. Dat kan bij de dealer, maar er zijn ook handige clubleden die je kunnen helpen.
Edit: Ik zie dat je 2 vragen hebt gesteld, één in R50-deel, andere in R56-deel.... Die beide types verschillen behoorlijk van elkaar. Houd er rekening mee dat de antwoorden, die je hebt gekregen, passen bij het type MINI waar je op het forum de vraag hebt gesteld.
Kleine tip: http://www.newminiclub.nl/forum/viewforum.php?f=9" onclick="window.open(this.href);return false;
Indien Home Coming Light is geactiveerd, dan blijven je lampen een tijdje branden (standaard 40 seconden). In die tijd kun jij dan de auto op slot doen, en verlicht naar de huisdeur lopen...
Als Home Coming Lights niet is geactiveerd, dan moet de MINI effe aan de computer. Dat kan bij de dealer, maar er zijn ook handige clubleden die je kunnen helpen.

Edit: Ik zie dat je 2 vragen hebt gesteld, één in R50-deel, andere in R56-deel.... Die beide types verschillen behoorlijk van elkaar. Houd er rekening mee dat de antwoorden, die je hebt gekregen, passen bij het type MINI waar je op het forum de vraag hebt gesteld.
Kleine tip: http://www.newminiclub.nl/forum/viewforum.php?f=9" onclick="window.open(this.href);return false;
- wakes
- One wheel wonder
Bericht
Even dit topic omhoog halen...
Ben op zoek naar iemand die dit bij mijn r53 kan doen. (+ het uitzetten van de passagiers airbag).
De dealer zegt dat hij dit niet kan (Zwartepoorte in Goes), maar k weet zeker van wel.
Is er een lijstje beschikbaar van mensen die dit kunnen doen?
Wil er best een stukje voor rijden!
Ben op zoek naar iemand die dit bij mijn r53 kan doen. (+ het uitzetten van de passagiers airbag).
De dealer zegt dat hij dit niet kan (Zwartepoorte in Goes), maar k weet zeker van wel.
Is er een lijstje beschikbaar van mensen die dit kunnen doen?
Wil er best een stukje voor rijden!
mini cooper s '03 - 167 pk
volvo v70R '98 - 240 pk sterke familycruiser
Vw passat variant '06 - schroefset 3-delig rh crossline
vw golf 1 GTI '79 - no f**kin' airride
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Wat bedoel je met "dit"?? De home coming lights uitzetten, of juist aan? Dag rijverlichting aan/uit??
Als je nou 18 april naar de avondmeeting in Apeldoorn komt, dan regel ik het voor je.
Zie: viewtopic.php?f=116&t=33367
En voor de airbag staat de meest chique oplossing in de DIY-sectie: http://www.newminiclub.nl/diy.php?id=414&tag=Airbag
wakes schreef:Ben op zoek naar iemand die dit bij mijn r53 kan doen. (+ het uitzetten van de passagiers airbag).
Wat bedoel je met "dit"?? De home coming lights uitzetten, of juist aan? Dag rijverlichting aan/uit??
Als je nou 18 april naar de avondmeeting in Apeldoorn komt, dan regel ik het voor je.
Zie: viewtopic.php?f=116&t=33367
En voor de airbag staat de meest chique oplossing in de DIY-sectie: http://www.newminiclub.nl/diy.php?id=414&tag=Airbag
- wakes
- One wheel wonder
Bericht
De dagrijverlichting moet uitgezet worden.
Die retrofit had ik ook gezien, maar volgens mij zijn die niet meer leverbaar. En weet ook niet of het voor de prefacelift versies kan. Op de pdf staat namelijk vanaf 2004.
Die avondmeeting zou kunnen, maar is even afhankelijk van mijn vriendin. Is precies die dag uitgerekend
Die retrofit had ik ook gezien, maar volgens mij zijn die niet meer leverbaar. En weet ook niet of het voor de prefacelift versies kan. Op de pdf staat namelijk vanaf 2004.
Die avondmeeting zou kunnen, maar is even afhankelijk van mijn vriendin. Is precies die dag uitgerekend

Laatst gewijzigd door wakes op 07 apr 2014, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
mini cooper s '03 - 167 pk
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb toentertijd contact gehad met de Mini dealer, maar die zeiden dat coming home/leaving home niet mogelijk was op een R53...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Tsja..... Coming home kan wel; Welcome lights helaas niet.
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oja kan dat wel? Kijk dat is ook leuk!Robert schreef:Tsja..... Coming home kan wel; Welcome lights helaas niet.

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Mini-Gijs
- Be Mini
Bericht
Kan heel goed op een r53:)
En nog wel meer ook, niet waar Robert;)
- Robert
- NMC Moderator
Bericht
Yep d'r kan meer, lijstje voor de R50-series zwerft hier ergens op het forum wel rond. 

- martinvh
- 4 op een rij!
Bericht
Als je de auto parkeert en eerst contact uit doet en daarna de lampen, blijven deze na ca 30s branden (alleen de voorlampen).
Coming home kan inderdaad Gijs. Dankzij jou (jouw instellingen ingeladen in mijn auto) werkt dat bij mij nu ook. :-)Mini-Gijs schreef:Kan heel goed op een r53:)
Als je de auto parkeert en eerst contact uit doet en daarna de lampen, blijven deze na ca 30s branden (alleen de voorlampen).
- minimich
- Leerling Mini lid
Bericht
Bij mijn Mini is het zo dat wanneer ik met mijn lampen aan rijdt en deze pas uit doe na het omdraaien van mijn sleutel om hem eruit te halen, dan blijft hij automatisch 40sec branden.
Hebben meer mensen dit?
Ik zou juist graag willen dat hij alleen een signaaltje geeft zodra ik uitstap en mijn lampen nog aan staan, niet dat hij 40sec gelijk blijft branden
Hebben meer mensen dit?
Ik zou juist graag willen dat hij alleen een signaaltje geeft zodra ik uitstap en mijn lampen nog aan staan, niet dat hij 40sec gelijk blijft branden

- Mini-Gijs
- Be Mini
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Volgens mij, als jij je deur opent (met lampen aan en sleutel eruit) gaat dat signaaltje wel af....
Als je de lampen eerder uitzet dan de motor, dan gaat alles meteen uit
Tenminste, zo gaat dat bij ons
Als je de lampen eerder uitzet dan de motor, dan gaat alles meteen uit

Tenminste, zo gaat dat bij ons

Onze sponsors