geschrobt pics op p68

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Storing P20

07 apr 2014, 18:43

Begin van het einde Casper. Ik heb ook eens zo'n melding gehad en niet veel later was mijn Clubbie in rook opgegaan...... :roll: :roll:
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2014, 19:27

Bjornjacobs schreef:Was je tank bijna leeg?
Nee, meer dan een halve tank

Dus kan morgen beter vragen wat de inruilwaarde is Frankie :D Ik ga wel ff kijken morgen, en ja klatsie heb het ook niet zo op knipperende lampjes maar Gelukkig nog Fabrieksgarantie, MINI Next en TLC dus veel kan het niet kosten. Hoop ik :?
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
P5ycH0
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2014, 19:31

Heb ik ook een x gehad. Is vast een sensor of een slang. We duimen voor je!!
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2014, 20:01

Casper schreef:Gelukkig nog Fabrieksgarantie, MINI Next en TLC dus veel kan het niet kosten. Hoop ik :?
Ooowwwww......wat maak je je druk dan? haha
Kan moeilijk iets zijn wat je zelf veroorzaakt hebt toch? :)
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
PjV
Be Mini
Be Mini

07 apr 2014, 20:20

Ik heb het even opgezocht...
P20: engine not tuned, power restricted :mrgreen:
Afbeelding
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2014, 20:54

PjV schreef:Ik heb het even opgezocht...
Zal het doorgeven Peter :mrgreen: kijken of ze me onder garantie naar Klaas sturen
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Klatsie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

07 apr 2014, 21:37

PjV schreef:Ik heb het even opgezocht...
Haha! :)
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Storing @ P20

08 apr 2014, 15:10

Dan zit je dieselpartikelfilter vol Casper, ff gasgeven en weer schoonblazen...

Had je geen foutcode gezien? Scangauge?
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2014, 16:16

Sven schreef:Dan zit je dieselpartikelfilter vol Casper, ff gasgeven en weer schoonblazen...

Had je geen foutcode gezien? Scangauge?

diesel? Sven

En Ja Boris me ride de aankomende dagen :D

Afbeelding

Afbeelding

Hij is eeee erg oranje

maar echt het rijd goed hoor wel een gemis aan vermogen (het is een cooper) maar vol leuke gadgets

De coupe is bij BMW Amsterdam ze kregen 4 meldingen en de monteur wou er de tijd voor nemen omdat het vrij vage meldingen zijn. En ze hadden morgen pas weer tijd in de werkplaats dus vervangend vervoer meegekregen zoals in de garantie staat. Alleen dat hadden ze niet meer en deze was net afgeleverd als demo auto dus vandaar deze wagen de km stand stond op 29km toen ik hem meekreeg. Morgenmiddag krijg ik te horen hoe of wat :(
Afbeelding

louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: F serie als leenauto

08 apr 2014, 16:19

ik duim voor je!!!!
Cheek-O
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 apr 2014, 16:27

die leen auto is van meneer de verkopert met baart daar!
ik was er paar weken geleden en hij vertelde me dat hij aan het wachten was op zijn
nieuwe auto(oranje) met zwarte velgen
kon uit zijn woorden opmaken dat hij niet meer kon wachten

haha wel grappig dat hij nog steeds niet zijn auto heeft!

maar goed
hopen dat het niets ergs is!

maar tegenwoordig weet je het nooit meer met auto's!

kan zo na 6km nieuwstaat in brand vliegen dus!

Succes!
R53 "Black Diamond" To Protect And Serve
R59S

Afbeelding
Website
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2014, 16:30

Casper schreef: diesel? Sven
:mrgreen: :mrgreen:

Mooie leenwagen! 8) Goed geregeld! :icon_top:
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 apr 2014, 17:10

Balen van die storing Casper, hopelijk wordt het goed opgelost! Wel grappig dat je nu in het nieuwe model kan rijden. Je leert hem zo toch een stuk beter kennen dan met een proefrit van een uurtje. Kan je die lamellen in de grill in de tussentijd niet even zwart maken ;) Zou goed staan denk ik.
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Coupe weer gemaakt

09 apr 2014, 16:45

ben net gebeld de coupe is weer gemaakt was iets met de computer wat de kleptiming verstoorde indergeval er zit weer wat nieuwe onderdeeltje in computer opnieuw ingeleerd en hij is er weer klaar voor. Gelukkig valt het onder de garantie, net zoals de leenauto. Die trouwens erg goed bevallen is lekkere auto voor het woon werk verkeer vooral dat botsprogramma :mrgreen: is een uitvinding je stelt een snelheid in op de cruisecontrole en je hoeft niets meer te doen als je te dicht op je voorganger komt remt die af en als die optrekt dan trek jij ook op. Tot dat je de ingestelde snelheid hebt behaald. Wat opvalt is dat de afwerking idd een stuk mooier is de materialen zijn allemaal net even van een wat betere kwaliteit. Binnenkant van de auto is gewoon mooi vind ik, de buitenkant zal ik persoonlijk het een en ander aan verandere want dat is een beetje saai vind ik en erg veel chrome. Het motortje het doet ze werk goed blijft wel apart zo'n drie cilinder wel een kanttekening heb hem niet belast want toen ik hem mee kreeg stond er 29km op dus moet nog ingereden worden. Maar deze auto met een nieuw S blok moet toch wel een feestje worden. :)) natuurlijk iets lager zetten andere velgjes wat carbon en een leuk uitlaatje maar dat kan later wel.
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”