Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?
Ja leuk! Hoewel ik die hele milieu-downsizing-hype in de autobranche helemaal niks vindt, kan ik Tesla wel waarderen!robbert-1 schreef:Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?
Leuk dat je bij Tesla werkt, geweldige auto's! Heb laatst in de BMW i3 gereden en dat was voor mij het bewijs dat elektrisch rijden heel leuk kan zijn. Het lijkt me erg leuk om het rijden in een Tesla ook eens te ervaren!robbert-1 schreef:Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?
Heb de i3 ook gereden en vond het tegenvallen in vergelijking met de Model S. Niet zo sportief als andere Bmw's (indirect sturen en slechte gaspedaalresponse), dat is bij Tesla veel beter geregeld! Daarentegen kan ik het materiaal gebruik van de i3 enorm waarderen, dat is echt vernieuwend en mooi!Ivo schreef:Heel gaaf!Ik heb laatst op het feestje van Ekris twee F56's in BRG gezien en dat staat 'm super. Daar ga je heel veel plezier mee hebben!
Leuk dat je bij Tesla werkt, geweldige auto's! Heb laatst in de BMW i3 gereden en dat was voor mij het bewijs dat elektrisch rijden heel leuk kan zijn. Het lijkt me erg leuk om het rijden in een Tesla ook eens te ervaren!robbert-1 schreef:Misschien is het leuk binnenkort een evenement te organiseren voor de club, mochten mensen van de club het leuk vinden in de wagen te rijden..?
Dat vind ik juist echt 3x niks.. Vernieuwend; ja. mooi; nee.robbert-1 schreef:Daarentegen kan ik het materiaal gebruik van de i3 enorm waarderen, dat is echt vernieuwend en mooi!
Onze sponsors