Beste mensen,
Ik zie hier zoveeel modificatie voorbij komen dat ik een aantal vragen heb.
Stel ik heb een cooper met handbediende airco. Is deze dan ook te upgraden naar climate..? Of kun je dan al beter een cooper met climate kopen omdat het TE veel werk is..?
Verder zie ik ook veel 3 spaak stuurtjes voorbij komen met aan beide zijden 4 knopjes. De rechtse is voor cruise control maar waar zijn die linkse 4 knopjes voor met die pijltjes erop en is dit zo aan te sluiten?
En dan de grote klok vervangen voor navi. Is dit ook als "retrofit" te doen? Of is dit reteduur? Dan krijg je zeg maar 2 kleine klokjes op de stuur..
Hoor graag van jullie want kon met de zoekfunctie niet 123 wat vinden
Wat vraagjes
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Wat vraagjes
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Re: Wat vraagjes
als je al zeker weten die opties wil dan zou ik lekker zoeken naar een exemplaar die dat heeft
achteraf inbouwen is altijd veel werk en behoorlijk duur.
navi oem is mooier als twee units boven je stuur.
stuur driespaaks is te doen maar dan moet je ook weer dure andere airbag aanschaffen en knoppen enz. (rechts cruise,links radio en tel. bediening)
Climate control zal helemaal een kostbare klus zijn en/of pokke veel werk want is wel meer als alleen een digitaal schermpje.

achteraf inbouwen is altijd veel werk en behoorlijk duur.
navi oem is mooier als twee units boven je stuur.
stuur driespaaks is te doen maar dan moet je ook weer dure andere airbag aanschaffen en knoppen enz. (rechts cruise,links radio en tel. bediening)
Climate control zal helemaal een kostbare klus zijn en/of pokke veel werk want is wel meer als alleen een digitaal schermpje.
- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
Ik dacht dit inderdaad al.. Maar goed ik zag zooveel voorbij komen en dacht ja misschien is het wel allemaal p&p! Helaas dan. Ik ga straks naar een Cooper S kijken die deze opties helaas niet heeft.. Nu boeit mij de climate niet zo maar ik zou wel graag een jcw stuurtje erin willen.. Dit word achteraf toch wel verl gedaan toch?
Honda Civic EJ2 Honda Civic EK3 Honda Del Sol BMW E36 325 Coupe Honda Civic EG Honda Civic EK3 Nissan 200SX S14 Grande Punto Sport Mini Cooper S R53
- speedy
- NMC Legend
Bericht
jcw stuur is nieuw rond de 300,airbag rond de 200 (gebruikt) en knoppen/kapjes komen er dan bij 
wel plug and play

wel plug and play
- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik heb ook best veel veranderd aan de auto maar had beter een fjcw kunnen kopen want was dan goedkoper uit geweest en nog sneller van 0 naar 100 geweest ook :-D
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ook daar kan je net zo veel bijna aan wijzigen voor ie echt fraai is!
90% van de fJCW's mogen nog niet eens in de schaduw staan van jouw kar amigo, hebben dan wel een berg pk's mer, maar om te zien......speedy schreef:Ik heb ook best veel veranderd aan de auto maar had beter een fjcw kunnen kopen want was dan goedkoper uit geweest en nog sneller van 0 naar 100 geweest ook :-D

Ook daar kan je net zo veel bijna aan wijzigen voor ie echt fraai is!

- Mini_BRW
- Mod virus alert!
Bericht
90% van de fJCW's mogen nog niet eens in de schaduw staan van jouw kar amigo, hebben dan wel een berg pk's mer, maar om te zien......
+1000
+1000
- ajede
- Volledig MINI minded!
Bericht
BTW, naar welk bouwjaar ga je kijken?
Multifunctionele knoppen zijn nog wel redelijk makkelijk te installeren heb ik gelezen mits het een R56 is...... Maar aangezien je in het topic van de R50 - R53 zit zal je wel naar een R53 gaan kijken. Of?
In ieder geval succes!

Multifunctionele knoppen zijn nog wel redelijk makkelijk te installeren heb ik gelezen mits het een R56 is...... Maar aangezien je in het topic van de R50 - R53 zit zal je wel naar een R53 gaan kijken. Of?
In ieder geval succes!

Onze sponsors