Mogen we dan allemaal een stukje rijden?Casper schreef:Heel misschien kom ik ook wel even langs met de coupe hoop ikanders met een andere oranje MINI

Mogen we dan allemaal een stukje rijden?Casper schreef:Heel misschien kom ik ook wel even langs met de coupe hoop ikanders met een andere oranje MINI
Dan vind je het vast ook niet erg om die ook even op mijn auto te plakken en een filmpje van m'n knalpijp te maken?Pim_E schreef:Ik kan van OBV naar "ik kom". Mooi momentje op de GoPro suction cup eens uit te proberen en wat ronkende Cooper S's te filmen.
Dat vind ik zeker niet erg nee!!!! HahaWoosh! schreef:Dan vind je het vast ook niet erg om die ook even op mijn auto te plakken en een filmpje van m'n knalpijp te maken?Pim_E schreef:Ik kan van OBV naar "ik kom". Mooi momentje op de GoPro suction cup eens uit te proberen en wat ronkende Cooper S's te filmen.![]()
![]()
![]()
Als je hem toch op je zuignap hebt staanPim_E schreef:Dat vind ik zeker niet erg nee!!!! HahaWoosh! schreef:Dan vind je het vast ook niet erg om die ook even op mijn auto te plakken en een filmpje van m'n knalpijp te maken?Pim_E schreef:Ik kan van OBV naar "ik kom". Mooi momentje op de GoPro suction cup eens uit te proberen en wat ronkende Cooper S's te filmen.![]()
![]()
![]()
Onze sponsors