Lars' PS R50 Supercharged --> 'Coole' update

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Lars' Pure Silver R50 ---> Rotiforms te koop?

11 apr 2014, 17:35

Wat wil je dan hebben?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 apr 2014, 17:40

7,5J omdat? Of is het de ET-waarde?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2014, 17:57

Lars Temmink schreef:Ja ik wil iets verder naar binnen.. Of kan ik de rotiforms dermate aanpassen zodat ze een hogere et waarde krijgen!
Alles kan Lars, maar ben bang dat je dan een beetje de looks van de velg te kort doet en dat je spijt van gaat krijgen. Want zo staan ze dikker en (mijn mening) ze horen zo. Dus als je een dikkere set gezien hebt gewoon gaan ervoor en ja met 7,5 kan je meer qua verlagen :icon_top:
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2014, 17:59

Nee niet de Rotiform's weg! :shock: Ze staan super gaaf man!
Casper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2014, 18:06

Ward schreef:Nee niet de Rotiform's weg! :shock: Ze staan super gaaf man!
je weet niet wat die gezien heeft he misschien veel mooier en gezien de reacties wil er vast wel iemand een paar schitterende Roti's kopen binnen de club
Afbeelding

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Brightness
NMC Legend
NMC Legend

11 apr 2014, 18:07

Zonde! Die wielen staan superdik, juist door de combi van 8J en de huidige ET-waarde. Waarom niet enkele aanpassingen doen zodat ze beter passen? De looks die je nu vanaf de achterzijde hebt ga je nooit krijgen met 7,5J en een hogere ET-waarde...
klik hier voor mijn Show Your Ride

Afbeelding
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2014, 18:37

Casper schreef:
Ward schreef:Nee niet de Rotiform's weg! :shock: Ze staan super gaaf man!
je weet niet wat die gezien heeft he misschien veel mooier en gezien de reacties wil er vast wel iemand een paar schitterende Roti's kopen binnen de club
Daar heb je gelijk in! Er zijn zoveel gave wielen voor een MINI je zou haast denken dat het aan de auto ligt :mrgreen: Maar deze staan gewoon heel dik, dat wilde ik even zeggen
speedy
NMC Legend
NMC Legend

11 apr 2014, 18:43

kan me voorstellen dat je aanlopen niet meer wilt maar aan de looks zal het niet liggen
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 apr 2014, 18:44

Je hoeft achter qua metaal eigenlijk niets weg te halen, beetje naar buiten buigen zodat het randje niet in de band hapt.
Lars Temmink schreef:Ja ik wil iets verder naar binnen.. Of kan ik de rotiforms dermate aanpassen zodat ze een hogere et waarde krijgen!
Van 8 naar 7,5J scheelt 1 cm voor de velg, de band blijft op dezelfde plek, maar met ietsje minder 'stretch'. Als het geheel verder naar binnen moet: camberplates aan de voorkant en 2 setjes instelbare reactiearmen aan de achterkant. Op die manier rij ik met 8J en ET25 zonder bijgeluiden.

En anders kun je altijd nog naar 195/40-17.

Terug naar “Show your ride”