JJJJeffrey's MB R55 - Aanstaand afscheid..
- Sven
- Volledig MINI minded!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: JJJJeffrey's MB R55
iemand moet toch mijn drinken en eten aangeven wanneer ik naar Zuid-Frankrijk zoef, dus ze mag voorin
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Je stopt haar niet in de caravan? Kan ze mooi wat voor je kokkerellen toch?JJJJ schreef:iemand moet toch mijn drinken en eten aangeven wanneer ik naar Zuid-Frankrijk zoef, dus ze mag voorin
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Afspraak is gemaakt, 12 April klusdag!
Dan gaat het 1 en ander op, onder en in de Dubman gemonteerd worden ipv stof verzamelen in de garage.
Kan ik meteen even op mijn gemak aandacht geven aan de koplampen (H4, H8, 5watt led, silver vision) want dat duurt nu wel erg lang of niet Daiel

Dan gaat het 1 en ander op, onder en in de Dubman gemonteerd worden ipv stof verzamelen in de garage.
Kan ik meteen even op mijn gemak aandacht geven aan de koplampen (H4, H8, 5watt led, silver vision) want dat duurt nu wel erg lang of niet Daiel

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zoooo... even een kleine update...
Na een aantal weken met een halve grille rond gereden vandaag met de geleende Dremel van de buurman de grille aangepast en geplaatst.
Ik ben niet helemaal tevreden, want 1 kant is niet zo mooi geworden vind ik.
Maar voorlopig is het 'af' dus gaan we ons concentreren op de aankomende veranderingen.
Nog even een fotootje van het resultaat

Verder nog steeds aan t kijken naar velgen.
Eerste keuze blijft de BBS Le Mans replica of de ASA AR1

Beetje hetzelfde, maar is wat ik t mooist vind.
Na een aantal weken met een halve grille rond gereden vandaag met de geleende Dremel van de buurman de grille aangepast en geplaatst.
Ik ben niet helemaal tevreden, want 1 kant is niet zo mooi geworden vind ik.
Maar voorlopig is het 'af' dus gaan we ons concentreren op de aankomende veranderingen.
Nog even een fotootje van het resultaat

Verder nog steeds aan t kijken naar velgen.
Eerste keuze blijft de BBS Le Mans replica of de ASA AR1

Beetje hetzelfde, maar is wat ik t mooist vind.
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vanmiddag weer wat geklust aan de Mini.
Schroefset, S achterbumper en Bastuck dubbele uitlaat stonden op t programma net als wat lampjes en natuurlijk weer m'n heerlijke JCW stuur!
Het zat wat tegen met het goed geplaatst krijgen van de uitlaat, dus uiteindelijk niet begonnen aan de schroefset, die doen we volgende week.
Dus na de bumper en uitlaat nog even het stuur en de lampjes gedaan en toen gestopt.
Nog even wat fotoos
De Mini volgeladen:

Deel 1 van het achterwerk

Passen en lassen

Eindresultaat van het achterwerk incl Speedymod

Lampen; 6000k geplaatst met 5watt led's en led mistlampen

Geeft echt een bak met licht, not normal!
JCW stuur (die heb ik echt gemist)

Volgende week weer verder en dan zijn we bijna klaar!
Schroefset, S achterbumper en Bastuck dubbele uitlaat stonden op t programma net als wat lampjes en natuurlijk weer m'n heerlijke JCW stuur!
Het zat wat tegen met het goed geplaatst krijgen van de uitlaat, dus uiteindelijk niet begonnen aan de schroefset, die doen we volgende week.
Dus na de bumper en uitlaat nog even het stuur en de lampjes gedaan en toen gestopt.
Nog even wat fotoos
De Mini volgeladen:

Deel 1 van het achterwerk

Passen en lassen

Eindresultaat van het achterwerk incl Speedymod

Lampen; 6000k geplaatst met 5watt led's en led mistlampen

Geeft echt een bak met licht, not normal!

JCW stuur (die heb ik echt gemist)

Volgende week weer verder en dan zijn we bijna klaar!
- speedy
- NMC Legend
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lang leve de dubbelpijpende Dubman!!
Ik blijf het 1 van mijn best ogende mods vinden.
Ziet er super uit, Jeffrey! Ik kijk nu al uit naar de totaalplaatjes als ie volgende week ook nog verlaagd is.

Ik blijf het 1 van mijn best ogende mods vinden.
Ziet er super uit, Jeffrey! Ik kijk nu al uit naar de totaalplaatjes als ie volgende week ook nog verlaagd is.
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo! Staat super Jeffrey!
Wat is een speedy mod?
Wat is een speedy mod?
Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Geluid??
Het is een diesel he.. Dan zal de kat er vanaf moeten en iets van een downpipe erop ofzo, want geluid geeft het niet echt helaas... Misschien komt het nog maar verwacht het niet ondanks de middenpijp delete!
Het is vooral looks wat hier telt en het ziet er goed uit, geinspireerd door de kont van Rianne
Ziet er gewoon veel beter uit zo!
Sven, zwarte NL sticker
Het is een diesel he.. Dan zal de kat er vanaf moeten en iets van een downpipe erop ofzo, want geluid geeft het niet echt helaas... Misschien komt het nog maar verwacht het niet ondanks de middenpijp delete!
Het is vooral looks wat hier telt en het ziet er goed uit, geinspireerd door de kont van Rianne

Ziet er gewoon veel beter uit zo!
Sven, zwarte NL sticker
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zoals ik gister op de WA ook al zei, MEGA DIK SJEF
Goed bezig met die Dubman zo, die (kont) van Rianne is inderdaad een erg goed voorbeeld
Geeft ie zo trouwens echt niet iets meer geluid? ik heb op de vorige diesel van mn pa de standaard einddemper ook vervangen voor twee open tunnelkanalen, en dat gaf toch wel een wat diepere brom
Succes volgende week!

Goed bezig met die Dubman zo, die (kont) van Rianne is inderdaad een erg goed voorbeeld

Geeft ie zo trouwens echt niet iets meer geluid? ik heb op de vorige diesel van mn pa de standaard einddemper ook vervangen voor twee open tunnelkanalen, en dat gaf toch wel een wat diepere brom

Succes volgende week!
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
In de auto is het niet te horen in ieder geval, misschien als je erachter staat dat je dan iets hoort!?
Zal de vrouw er eens achter zetten om te luisteren...
mini cabrio schreef:die (kont) van Rianne is inderdaad een erg goed voorbeeld![]()
![]()

mini cabrio schreef:Geeft ie zo trouwens echt niet iets meer geluid? ik heb op de vorige diesel van mn pa de standaard einddemper ook vervangen voor twee open tunnelkanalen, en dat gaf toch wel een wat diepere brom![]()
In de auto is het niet te horen in ieder geval, misschien als je erachter staat dat je dan iets hoort!?
Zal de vrouw er eens achter zetten om te luisteren...

Onze sponsors