Da's een 2nd gen stuur, dat gaat niet passen op een GPStefanCS schreef:Gefeliciteerd!
Ik heb een JCW stuur voor je.
GP 1399
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: GP 1399
Gefeliciteerd B, mooie oprit zo!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wow! Dat is een prachtige oprit inderdaad.
Wat zijn de rijplannen met deze wagen? Neem aan dat je de blauwe houd voor wekelijkse Ring tripjes en de zwarte voor mooi weer?
Wat zijn de rijplannen met deze wagen? Neem aan dat je de blauwe houd voor wekelijkse Ring tripjes en de zwarte voor mooi weer?
- Nels
- 4 op een rij!
- Contacteer:
Bericht
Van harte gefeliciteerd met de aankoop van deze fraaie GP.
Veel plezier ermee, maar dat zal ongetwijfeld lukken.
Groet van de eigenaar van GP nr. 1368.
Veel plezier ermee, maar dat zal ongetwijfeld lukken.
Groet van de eigenaar van GP nr. 1368.

- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij de Beek dag al iets opgevangen over de gp maar nog niets over gelezen. Gefeliciteerd Berthil!
Wij al blij met 1 mini heeft hij 3 dikke bakken... jaloers...

Wij al blij met 1 mini heeft hij 3 dikke bakken... jaloers...

- BoySteketee
- 4 op een rij!
Bericht
Gefeliciteerd met deze nette GP! En zoals Wim zei van een GP meet klinkt heel gaaf 
Groeten van de 0112

Groeten van de 0112

- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Iedereen bedankt voor de positieve reacties! 
Ik heb al het een en ander gemodificeerd aan Mini's maar de GP is in zijn standaard vorm gewoon indrukwekkend. En dan bedoel ik combinatie van afgeven van vermogen zonder drama, trillingen en herrie, heerlijk om in te rijden!
Buiten een verlaging en beetje verbreding ga ik helemaal niets veranderen aan de GP.
Heerlijke auto!
Grom interface is besteld om een iPod aan te sluiten.

Ik heb al het een en ander gemodificeerd aan Mini's maar de GP is in zijn standaard vorm gewoon indrukwekkend. En dan bedoel ik combinatie van afgeven van vermogen zonder drama, trillingen en herrie, heerlijk om in te rijden!
Buiten een verlaging en beetje verbreding ga ik helemaal niets veranderen aan de GP.
Heerlijke auto!
Grom interface is besteld om een iPod aan te sluiten.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geniet ervan!
En terecht! Zo blijft de magie van een GP nog in stand. Vooral tov de andere MINI's op de oprit.Berthil schreef: Buiten een verlaging en beetje verbreding ga ik helemaal niets veranderen aan de GP.
Heerlijke auto!
Geniet ervan!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Ben benieuwd of dat in dit geval ook zo is
Normaal gesproken denk iedereen; 'Yeah right, dat zeiden we in het begin allemaal, daar komt hij nog wel op terug....'Berthil schreef: Buiten een verlaging en beetje verbreding ga ik helemaal niets veranderen aan de GP.
Heerlijke auto!

Ben benieuwd of dat in dit geval ook zo is

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt helemaal en weet zeker dat Berthil het allemaal mooi en origineel houdt, maar hij is natuurlijk wel bekend met MINI's.....
Ik bedoel, verlagingssetje met spacers hier, JCW strutbrace daar, audiokabel zus, clubsticker zo, ventieldopjes, R56 JCW remmen? etc........
Kleine subtiele mods tellen natuurlijk ook he! En dit zijn mods die een GP in mijn ogen best kan hebben, desnoods weer eenvoudig te verwijderen
Ik bedoel, verlagingssetje met spacers hier, JCW strutbrace daar, audiokabel zus, clubsticker zo, ventieldopjes, R56 JCW remmen? etc........
Kleine subtiele mods tellen natuurlijk ook he! En dit zijn mods die een GP in mijn ogen best kan hebben, desnoods weer eenvoudig te verwijderen

- maiky maik
- Be Mini
Bericht
Dus? Zijn er 2000 van.. Tunen die hap. Al heeft berthil daar geen belang bij.marcel.no schreef:We hebben t wel over een GP war!!!
Onze sponsors