Bjorn R50 PS
- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
Bjorn R50 PS
Ja, de positie met het stuur en hoe vast je zit is nu gewoon compleet. Dit miste ik dus echt. Dit voelt zo solide aan, het is nu gewoon compleet voor het echte kart gevoel haha.
Maar de stoelen verwijderen was zo gepiept. 4 schroeven per voor stoel. Achterbank een keer goed trekken en voor de rugleuningen 1 schroef in het midden.
Het poetsen allemaal duurde het langste.
Via Martijngizmo ben ik erachter gekomen welke weerstandjes je nodig hebt. Deze online besteld. Heb er nog 3 over als iemand ze toevallig ook nodig heeft.
Maar de stoelen verwijderen was zo gepiept. 4 schroeven per voor stoel. Achterbank een keer goed trekken en voor de rugleuningen 1 schroef in het midden.
Het poetsen allemaal duurde het langste.
Via Martijngizmo ben ik erachter gekomen welke weerstandjes je nodig hebt. Deze online besteld. Heb er nog 3 over als iemand ze toevallig ook nodig heeft.
Laatst gewijzigd door Bjornjacobs op 20 apr 2014, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Mini cooper R50 2005
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Bjorn R50 PS
Dik hoor, zo met die stoelen! Ik kwam onder mijn achterbank alleen 5 cent en een lollystokje tegen... 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wow! Weer erg mooi geworden 
Staat super!
Het beste wat ik me al dat slopen tegen ben gekomen was een Engels rijbewijs onder de hemelbekleding

Staat super!
Het beste wat ik me al dat slopen tegen ben gekomen was een Engels rijbewijs onder de hemelbekleding

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Brightness
- NMC Legend
- Sven
- Volledig MINI minded!
- Richard030
- Bijna verslaafd
Bericht
Dik hoor die stoelen.. En zitten zeker lekker (al weet ik dat alleen van de lederen versie.. )
Ziet er top uit!
Ziet er top uit!

- Bjornjacobs
- Mod virus alert!
Bericht
uit verveling op 1e paasdag maar een 'fotoshoot' gedaan. Met de fotocursus die ik ooit heb gehad is dit het resultaat geworden.

Mini cooper R50 2005
- Remonvdh
- Be Mini
Bericht
Dikke foto's! Vind ook je interieur echt heel gaaf! Heb spijt dat ik me JCW stuur destijds heb doorverkocht als ik het zo zie 

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben ik blij dat ik er binnenkort weer een JCW stuur in kan zetten 
Wat vonden je pa en ma van de stoelen-upgrade?

Wat vonden je pa en ma van de stoelen-upgrade?

Onze sponsors