New MINI (F56) en New lid op het forum!
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Re: New MINI (F56) en New lid op het forum!
Wel wel lachen is die BOTS functie aan en dan naar rotonde rijden.... Is ie de auto voor je "kwijt" en gaat ie vol op het gas 

- Frits3000
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Park assist werkt perfect. Hij zet de auto iedere keer ongeveer 10 centimeter van de stoep vandaan. Het is ook een hele fijne optie voor mijn vriendin
Van het systeem ben ik het meest blij met de achteruitrijcamera. Ik weet dat het een kleine auto is, maar in de stad waar ik woon zijn het toch altijd kleine parkeerplekken. Vertrouwen is goed, controle is beter

Van het systeem ben ik het meest blij met de achteruitrijcamera. Ik weet dat het een kleine auto is, maar in de stad waar ik woon zijn het toch altijd kleine parkeerplekken. Vertrouwen is goed, controle is beter

- Frits3000
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Er zijn nu voor de R56 kits te krijgen voor LED ringen. Deze zitten standaard op de F56 Cooper (optioneel op de One). Het enige dat ik niet mooi vind is de blauwe gloed aan de randen van het licht als ze schijnen.
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
- Pim_E
- Mod virus alert!
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom bij de club en...
..............................veel fijne en veilige kilometers in je Mini...

..............................veel fijne en veilige kilometers in je Mini...

- Frits3000
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Ja, daar is het filmpje inderdaad gemaakt! Daar komt de auto ook vandaanRichard030 schreef:Welkom en nice ride! Dat filmpje toevallig gemaakt bij Ekris, nabij Louwman?

Laatst gewijzigd door Frits3000 op 31 mei 2014, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- Frits3000
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Park assist werkt echt perfect. Ik was eerst heel sceptisch maar t went heel snel. Ik snap alleen niet hoe die auto weet dat ie zo dicht langs de stoeprand kan met die mooie wielen. Ik kijk het liefst even met hem mee of het allemaal wel goed gaat
speedy schreef:haha wat gaaf dat parkeren!
gaat dat altijd goed of tik je nog wel is een stoep aan?
interieur ziet er ook heel mooi uit zeg 8-)
Park assist werkt echt perfect. Ik was eerst heel sceptisch maar t went heel snel. Ik snap alleen niet hoe die auto weet dat ie zo dicht langs de stoeprand kan met die mooie wielen. Ik kijk het liefst even met hem mee of het allemaal wel goed gaat

Onze sponsors