2xCheek-O schreef:ben beneiuwd!
Tom Mini P28?
- Ipsje
- Be Mini

- Locatie: Enschede
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
- speedy
- NMC Legend

- Locatie: Deventer
Bericht
Re: Tom zijn Aygo P21
kicken zeg 8-)
Je hoeft geen snelle bak te hebben om fun te hebben blijkt wel weer.
Je hoeft geen snelle bak te hebben om fun te hebben blijkt wel weer.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
- Ipsje
- Be Mini

- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Tom zijn Aygo P21
Ja Tom het was een geweldige dag, volgens mij heeft iedereen super genoten.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Tom zijn Aygo P21
Kleine update dan maar:
Ik heb de auto nu zo'n 3 weken. Inmiddels ruim 3.500 kilometer met de auto gereden en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Grote voordeel van het Aygo rijden is het idiote verbruik van inmiddels 1 op 16.2, dat lijkt niet heel zuinig maar daar zit ook een uur op Spa tussen, een rondje ring en een rit over de autobaan van, naar en in de Moezel waarbij ik eigenlijk alleen maar tussen de 140 en 170 heb gereden.
Ik heb de Aygo gekocht omdat hij in de buurt stond, weinig kilometers had, dik uitgerust is (voor een Aygo) en echt enorm goedkoop is om te rijden. Voorlopig even de verstandigere keuze. Doordat de auto zo goedkoop is om te rijden en in aanschaf ook niet erg duur was hou ik ook nog een paar cent van het autobudget over waar ik leuke dingen mee kan doen. Zo heb ik direct na aanschaf zelf een cold air intake gefabriceerd, een kuipstoel gemonteerd en in twee circuit's gereden.
Achteraf heb ik wel eens gezegd dat ik in de Micra de meeste lol heb gehad van al mijn auto's. Nu heb ik een waardig opvolger voor de Micra. Een driecilinder met openluchtfilter klinkt gewoon ontzettend leuk (vind ik) en door zijn lage gewicht is de Aygo best vooruit te branden met dat 1 litertje. Het eerste mankement heeft zich inmiddels ook aangediend: de einddemper is overleden. Er is een schot los geraakt waardoor hij nu klinkt alsof hij lek is. Daar gaan we deze week dus even wat aan doen.
Wat heb ik er inmiddels aan gedaan:
- cold air intake
- breather filter gemonteerd
- Stoel gemonteerd
- Brodit proclip.
- rijden rijden rijden
Wat moet er nog gebeuren:
- windabweiser monteren (besteld)
- uitlaat repareren
- misschien in de toekomst nog wat verlagen
- 4 punts gordel monteren
- LTEC stuur monteren
Ik zal morgen de auto even wassen en foto's maken.
Filmpje van de Eifel:
Ik heb de auto nu zo'n 3 weken. Inmiddels ruim 3.500 kilometer met de auto gereden en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Grote voordeel van het Aygo rijden is het idiote verbruik van inmiddels 1 op 16.2, dat lijkt niet heel zuinig maar daar zit ook een uur op Spa tussen, een rondje ring en een rit over de autobaan van, naar en in de Moezel waarbij ik eigenlijk alleen maar tussen de 140 en 170 heb gereden.
Ik heb de Aygo gekocht omdat hij in de buurt stond, weinig kilometers had, dik uitgerust is (voor een Aygo) en echt enorm goedkoop is om te rijden. Voorlopig even de verstandigere keuze. Doordat de auto zo goedkoop is om te rijden en in aanschaf ook niet erg duur was hou ik ook nog een paar cent van het autobudget over waar ik leuke dingen mee kan doen. Zo heb ik direct na aanschaf zelf een cold air intake gefabriceerd, een kuipstoel gemonteerd en in twee circuit's gereden.
Achteraf heb ik wel eens gezegd dat ik in de Micra de meeste lol heb gehad van al mijn auto's. Nu heb ik een waardig opvolger voor de Micra. Een driecilinder met openluchtfilter klinkt gewoon ontzettend leuk (vind ik) en door zijn lage gewicht is de Aygo best vooruit te branden met dat 1 litertje. Het eerste mankement heeft zich inmiddels ook aangediend: de einddemper is overleden. Er is een schot los geraakt waardoor hij nu klinkt alsof hij lek is. Daar gaan we deze week dus even wat aan doen.
Wat heb ik er inmiddels aan gedaan:
- cold air intake
- breather filter gemonteerd
- Stoel gemonteerd
- Brodit proclip.
- rijden rijden rijden
Wat moet er nog gebeuren:
- windabweiser monteren (besteld)
- uitlaat repareren
- misschien in de toekomst nog wat verlagen
- 4 punts gordel monteren
- LTEC stuur monteren
Ik zal morgen de auto even wassen en foto's maken.
Filmpje van de Eifel:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
Re: Tom zijn Aygo P21
lachen man..klink nog goed ook, zo'n ding...
Nog wat picas van de buitenkant en je stoel?
Nog wat picas van de buitenkant en je stoel?
- Sven
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Tom zijn Aygo P21
Uitlaat overleden....das vervelend, maar ik zie mogelijkheden.... jij? 
Die 3-cilinder inclusief sportuitlaat klinkt geniaal namelijk!
Die 3-cilinder inclusief sportuitlaat klinkt geniaal namelijk!
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
- Ward
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede / Zutphen
Bericht
Re: Tom zijn Aygo P21
Goed om te horen dat de Aygo zo goed bevalt! Op Spa heb je bewezen dat je er behoorlijk hard mee door de bochten kan, dus aan fun geen gebrek 
- ajede
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Gelderland
Bericht
Re: Tom zijn Aygo P21
Heb wel eens gelezen dat je de Aygo ook nog eens heel makkelijk kan chippen zodat je er ook nog eens wat van merkt zeg maar....
Gaat ie naar (ik dacht) 80/85 PK van de standaard 68 paarden.

Gaat ie naar (ik dacht) 80/85 PK van de standaard 68 paarden.

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
Bericht
Re: Tom zijn Aygo P21
Dat heb ik nog nergens gelezen. Uitlaat, inlaat, luchtfilter en spruitstuk zouden met chip op maat samen goed zijn voor ongeveer 85pk dat vind ik veel te duur. Liever een wat strakker onderstel en een maatje grotere velgen.ajede schreef:Heb wel eens gelezen dat je de Aygo ook nog eens heel makkelijk kan chippen zodat je er ook nog eens wat van merkt zeg maar....
Gaat ie naar (ik dacht) 80/85 PK van de standaard 68 paarden.
- biermagnaat
- Volledig MINI minded!

- Locatie: Enschede
Onze sponsors















