PBKlatsie schreef:Ik begin jou ook steeds meer te mogen hoor...Raj schreef:Je bent ook goed!Klatsie schreef:Had ik het toch goed...
XD
PBKlatsie schreef:Ik begin jou ook steeds meer te mogen hoor...Raj schreef:Je bent ook goed!Klatsie schreef:Had ik het toch goed...
Ik zag wel hoe je naar me cake! (Cake.. get it! hahaKlatsie schreef:hahaha
Nee Raj, voor de zoveelste keer: Daar begin ik niet aan!!
Voor iemand uit Limburg kom je best gevat over!Raj schreef:Ik zag wel hoe je naar me cake! (Cake.. get it! hahaKlatsie schreef:hahaha
Nee Raj, voor de zoveelste keer: Daar begin ik niet aan!!)
Daveke-Orranje schreef:Wat ik er mee bedoel is heel simpel;
Het draait hier om velgen - groter en breder is beter, de grootte van de remmen, OEM, rijhoogte, stance en al het ander uiterlijk vertoon.
Wat het uiteindelijk doet met de wegligging, remvermogen, stuurgedrag of andere prestaties vindt men hier minder belangrijk. Each to his own, maar dat is mijn ogen wel de tendens hier.
Dat betekent niet dat ik zeg dat iemand beter een lelijk ding kan kopen en hem perfect kan laten rijden, maar Martijn bijv slaat met zijn auto de spijker op de kop. Perfecte balans tussen uiterlijk en prestatie.
Dát is slim modden.
Dat maakt volgens mij niks uit zolang je reflector maar normaal "werkt" en je knippers amber kleurig zijn..BMX schreef:Maaruh... APK?
Moet je ze dan ook wisselen?
Onze sponsors