boris_brznjef schreef:Iedereen mod anders maar moet alles perse performance Mods zijn omdat je er zelf meer mee bezig bent?
Maar we hebben hier meerdere mensen die tevreden zijn met 230pk maar dat is onvoldoende? Omdat de R53 goed betaalbaar is (voor 6k koop je er al 1) is het bijna verplicht dat mensen naast een daily een circuit auto nemen.
Ik ben met je eens dat Martijn slim aan het modden is maar dat is een keuze en voor iedereen is die keuze anders.Nu zijn er hier gewoon veel meer mensen die met uiterlijk bezig zijn dan met performance.Dat kan.
@ Boris; dr is een reden dat ik nu een doodnormale simpele JCW als daily heb en een projectauto er langs. Die twee combineren kan gewoon namelijk niet, heb ik geprobeerd. Ik was meer aan het sleutelen dan aan het rijden met m'n "daily". Is helemaal niet leuk.Brightness schreef:Davy heeft hier een punt. Anderzijds denk ik dat vorm en functie prima te combineren zijn. De mooiste "vorm" is misschien niet het beste op gebied van "functie", maar voor straatgebruik heeft dat vaak ook geen toegevoegde waarde. Op het circuit is dat misschien een ander verhaal, maar de gemiddelde NewMiniForummer komt daar vaak niet of hooguit 1-2 x per jaar. Just my 2 cents...
Back on topic: mooie mod weer, Lars.![]()
Ben ik met beiden compleet eens. Ik denk alleen dat de volgorde van modden op dit forum ronduit verkeerd is. Mensen zijn bezig met lichte velgen monteren, terwijl ze een schroefset uitstellen. Het moet allemaal zo goedkoop mogelijk, maar wel ook nog eens functioneren als materiaal van +1k. Dat werkt niet. Je krijgt waar je voor betaald, en goedkoop is met auto's op de lange termijn duurkoop. Dat geld t voor alle dingen als schroefsets, banden, remmen, software en ga zo maar door. Daar bedoel ik ook niet mee te zeggen dat iedereen hier daarom maar het duurste van het duurste aan moet schaffen, maar bijvoorbeeld combinaties als verlagingsveren met camberplaten, of eerst pietluttige dingen aan pakken en daarna pas eens bedenken dat een schroefset misschien toch belangrijk is, doet mij ooit mn hoofd schudden van verbazing hier.