Wat ik altijd kreeg van instructeurs als ik iets vergat (lees: terugschakelen vóór de tarzanbocht i.p.v. erin) te doen was een geel rondje (stickertje) op het stuur.Nathalie schreef:haha jaja that`s me!!! joepie ik ben ook een keer gespoten heb daarna eindelijk een keer in z`n 6 gereden (werd weleens tijd he
) haha
was een gezellige spontane actie van Hans....CooperS-lightningblue schreef:Wat ik altijd kreeg van instructeurs als ik iets vergat (lees: terugschakelen vóór de tarzanbocht i.p.v. erin) te doen was een geel rondje (stickertje) op het stuur.Nathalie schreef:haha jaja that`s me!!! joepie ik ben ook een keer gespoten heb daarna eindelijk een keer in z`n 6 gereden (werd weleens tijd he
) haha
Ziet er een beetje raar uit, maar het werkt goed en als je het eenmaal gewend bent doe je het niet meer anders.
![]()
Heeft je waarschijnlijk al heel wat bezine gekost op deze manier rijden.![]()
Wel lache dat je elkaar tegenkomt en meteen even een bakkie doet!
Ja, dat was mij ook opgevallen!Nathalie schreef:was een gezellige spontane actie van Hans....CooperS-lightningblue schreef:Wat ik altijd kreeg van instructeurs als ik iets vergat (lees: terugschakelen vóór de tarzanbocht i.p.v. erin) te doen was een geel rondje (stickertje) op het stuur.Nathalie schreef:haha jaja that`s me!!! joepie ik ben ook een keer gespoten heb daarna eindelijk een keer in z`n 6 gereden (werd weleens tijd he
) haha
Ziet er een beetje raar uit, maar het werkt goed en als je het eenmaal gewend bent doe je het niet meer anders.
![]()
Heeft je waarschijnlijk al heel wat bezine gekost op deze manier rijden.![]()
Wel lache dat je elkaar tegenkomt en meteen even een bakkie doet!
Jij loopt alweer 5 stappen vooruit Hans. Hoe kan je zo'n schitterende R56 nou inruilen op een auto zonder achterbanken en carbon spiegels? Over een stap terug gesproken...Hans schreef:Nathalie is verliefd op de GP geworden.. ze gaat de R56 inruilen, kaj!Heel verstandig meid!
Onze sponsors