Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
Ik ben blij dat ze me hier nog niet gespot hebben, die wouten hier zijn niet zo van een waarschuwing, uitleg geven etc. Die schrijven het liefst meteen!
Heb ook al 2x een waarschuwing gehad, gelukkig zijn die jongens van de Kmar niet zulke schrijvers Heb nu alleen voor er op zitten Want beide keren bleven ze achter me rijden en kreeg dan het stopteken.
En nu Daiel? de rest aanpassen aan het kenteken? Blauwe hemel, blauwe spiegels en velgen enz, enz.
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
doe het alleen niet meer omdat ik al te vaak ben aangehouden dus kom zeker een keer dezelfde agent tegen
dus gewoon doen bestellen en kijken hoelang het goed gaat 8-)