ik zie nu pas dat filmpje! Mooi gedaan!
Volgende keer inderdaad die accuwissel maar doen, want nu konden we precies de Piet Hein er niet opzetten.... en dat was toch echt lollig
Haha precies! Op mijn YouTube kanaal (GoProMode) staan nu al wat betere filmpjes. Heb ook al 4 extra accu's besteld en autoladers dus volgende tunnelruns staan er zeker op!
En up!
Volgende week al weer. Doen we weer eens een bevriende rides meet? Vorige keer hadden we ook al WJ met de mx5 en Thommie met de peug GTI. Zijn nu ook frankie en Peter er weer eens bij? (@Peter - dit is niet in Breda, en ook niet meer bij de Foodstrip )
- Cannuccia (gewoon met de Dubman, bij gebrek aan een bevriende ride)
- Woosh! (met de mx5)
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45 Justa Cooper
Volgens mij kan ik dan ook. Kom wel met m'n eigen bevriende ride (Ferrari 348tb). Als er mensen zijn die een rondje mee willen rijden of zelf even willen sturen dan maak maar een lijstje
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
- Woosh! (met de mx5)
- mushrop (met de zwarte Ferrari 348tb)
- Richard030 (OVB, maar dan wel gewoon met de MINI)
- Woosh! (met de mx5)
- mushrop (met de zwarte Ferrari 348tb)
- Richard030 (OVB, maar dan wel gewoon met de MINI)
- Pim_e (inclusief GoPro en 4 extra accu's, 2 autoladers. Helaas nog zonder mods, die komen dat weekend pas) met de gewone Mini