Beste Allemaal,
Hierbij zal ik mij even voorstellen bij jullie.
Zoals mijn gebruikersnaam al doet vermoeden ben ik Erik. 23 jaar en zelfstandig ondernemer welke werkzaam en woonzaam is in de omgeving van Alkmaar. Als bedrijf zit ik in het mineraalwater. Misschien bij sommige Deen shoppers bekend als Theoni mineraalwater.
Autofanaat vanaf het eerste uur en nu bezig met het inruilen en aankopen van mijn derde auto. Momenteel rij ik nog in een Renault Twingo RS, maar zit nu in twijfel of ik een Mini coöperatie s als volgende auto zal gaan kopen. Hierbij hoort natuurlijk ook een nieuw forum en zo kwam ik hier terecht.
Groet,
Erik
Even voorstellen
- speedy
- NMC Legend
- MCS
- Mod virus alert!
- WimS
- Volledig MINI minded!
- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Even voorstellen
Welkom op het forum en bij de club!
Mini S rijdt echt geweldig, althans als je van karten niet al teveel comfort houd (R53)...
Mini S rijdt echt geweldig, althans als je van karten niet al teveel comfort houd (R53)...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- cooperbol
- Volledig MINI minded!
Bericht
Re: Even voorstellen
Welkom bij de club...
..........................heel veel plezier met het zoeken naar een mooie SSSsss...

..........................heel veel plezier met het zoeken naar een mooie SSSsss...

Onze sponsors